wtorek, 24 września 2013

B. Pharmaceris czyli ratunek dla włosów :D

Cześć wam ;)
Kurczę ale się nazbierało tej nauki, w piątek nie było mnie na lekcjach bo byłam na zawodach sportowych w lekkoatletyce i narobiłam troszkę zaległości , mam do napisania kartkówkę z angielskiego jeszcze muszę przysiąść przy lekcjach bo nie bardzo wyuczyłam materiał z piątku. Dzisiaj było spotkanie do bierzmowania ze sprawdzaną obecnością więc musiałam pojechać ;p

Dzisiaj zrecenzuje wam szampon do włosów przetłuszczających się firmy Pharmaceris, który był moim pozytywnym zaskoczeniem :)



Szampon pierwszy raz stosowałam na wakacjach u siostry. Zacznijmy od początku ;p
Opakowanie: nie ma w nim nic niezwykłego standardowe pakowanie pozwalające wydobyć tyle produktu ile chcemy.
Zapach: dość trawiasty, pachnie ziołami, jednak najbardziej porównywalnie kojarzy mi się z babcinym wywarem z pokrzyw :D
Efekty: już po pierwszym myciu i wyschnięciu włosów efekt był bardzo widoczny. Mam problem z oklapniętymi włosami a ten szampon je tak fajnie napuszył zyskały na objętości.
Teraz po dłuższym stosowaniu widzę że włosy są mocniejsze i zdrowsze, przy regularnym stosowaniu włosy coraz mniej się przetłuszczają.

Szampon bardzo dobrze się pieni, a 250ml buteleczka jest bardzo opcjonalna i praktyczna

Szampon jak na razie mój ulubiony, może i jest trochę droższy ale warto wydać więcej pieniędzy za takie efekty :))

Pa pa :*

6 komentarzy:

  1. Używałam kiedys szamponu i niestety u mnie się nie sprawdził;/
    bubel........

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam nieprzyjemne doświadczenia z szamponem Pharmaceris :/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja wlasnie zaczynam przygote z ratunkiem dla włosów ;)

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio zaczęłam bardziej dbać o włosy, zakupiłam kreatynę, olejek arganowy i czekam na efekty :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D