sobota, 28 września 2013

B. Krem BB od Garnier :D

Hej ;)
Grr zimno :D Nie długo ma być ognisko klasowe a tu taka pogoda, cały czas kropi deszcz albo jest tak zimno że się w ogóle odechciewa wychodzić na pole ;p
Nie ma za bardzo co opowiadać więc przejdę od razu do rzeczy :D

krem BB od Garniera



Dostałam go ohoho do tyłu od dziewczyny z bloga : http://covtrawiepiszczy.blogspot.com/  w ramach wymianki, i tak jakoś wyszło że nie miałam aparatu ani jakoś nie po drodze było mi recenzować ten produkt, nawet nie wiem dlaczego :D  No ale złego słowa o produkcie nie mogę powiedzieć. Faktycznie skóra o zastosowaniu wygląda o wiele lepiej, nie świeci się, jest bardziej matowa, odżywiona, rozpromieniona.
Dostępność tego produktu jest raczej dobra można go spotkać w praktycznie każdej drogerii, no i cena też jest raczej przestępna bo z tego co dobrze wiem to kosztuje tak do 16 zł.
Doskonale dopasowuje się do kolorytu skóry, i jest bardzo wydajny :)

Także moja ocena nie podlega wątpliwości i szczerze daję 6/6

7 komentarzy:

  1. nie mialam tego kremu Becka :D

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten krem - jak dla mnie jest najlepszy ze wszystkich BB :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam wersję matującą, ale niestety mocno przesuszała mi cerę :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś ten krem i bardzo sobie go chwaliłam :) Super blog :)

    Już go obserwuję :) Zapraszam do mnie:

    http://magda-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D