czwartek, 22 sierpnia 2013

B. Zaległe zdjęcie i trochę gatki ;p

Hej ;)
Yff wreszcie pogoda się zmienia, ale w sumie tęsknie za upałami gdzie można było chodzić w topie i szortach ciesząc się ze słońca opalając się gdzieś nad wodą ;p
Wczoraj nie udało mi się dodać żadnego posta ale nadrobię to, wczorajszy wieczór spędziłam u kuzynki z siostrzenicą i kuzynem, graliśmy w karty i śmialiśmy się jak zawsze, gdy zbierzemy się w grupie.

Dzisiaj już 22 sierpnia a ja nie zdaje sobie za bardzo sprawy z tego że już nie długo do szkoły. Dopiero było zakończenie roku szkolnego, odbieranie świadectw a już nie długo będziemy z powrotem iść do szkoły by zbierać oceny na nowe konto. To za czym tęskniłam w sumie przez całe wakacje to były codzienne spotkania ze znajomymi. Teraz w wolne spotkaliśmy się góra kilka razy a o zgraniu całej grupy nie było w ogóle mowy bo albo kogoś nie było albo był zajęty.
Oczywiście wraz z nowym rokiem szkolnym przyjdzie i jesień czyli coraz krótsze dni a co za tym idzie niestety coraz mniej słońca ;p

A tak pożegnalnie jedno zdjęcie z plażingu z Wiolką z bloga http://wiolka-blog.blogspot.com/  która jest moja cudowną kuzynką :D pozdro Wiolcia !! ;p oraz Anią :p




Idę oglądać wasze blogi, pa :*

6 komentarzy:

  1. Ja też nie zdaje sobie sprawy że już niedługo szkoła :/ :D
    Helissss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja chcę do szkoły ;p
    Fajny dzień miałaś ;-)
    Pozdrawiam ;*


    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej jak super :) Wakacyjnie!
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. no w końcu mnie Bećka pozdrowiłaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna Fotka ;)
    Pozdrawiam.. :)
    Ojj.. Niestety do szkoły;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D