czwartek, 8 sierpnia 2013

B. Zabawa do białego rana czyli wesele :D

Hej :)
Kurcze dzisiaj podobno najcieplej ze wszystkich upalnych dni. Pogoda daje nam popalić, każdemu chyba marzy się żeby nie ruszać się na krok z domu i siedzieć ze zmrożonym napojem w ręce.
Taka pogoda utrzymuję się już od kilku dni no i dzisiaj jest wyjątkowo gorąco, zero wiatru ... coś strasznego ;p No ale nie o tym dzisiejszy post :D

Nie pisałam o tym ale 3 sierpnia odbyło się wesele mojej siostry. Ostatnimi dniami w ogólne prawie nie zaglądałam na komputer a na bloga to już w ogóle, po prostu nie było na to czasu... Te ostatnie dni to były dni lawirowania między salą weselną a domem i tak w kółko by wszystko było dopięte na ostatni guzik. Wiadomo w dzień wesela to było najwięcej krzątania się po domu bo jak wiadomo wszystko zawsze zostawia się na ostatnią chwilę :D Ja na nogach byłam już od 6 rano, bo trzeba było wieszać baloniki i przystrajać dom. O 13 pod domem Panny Młodej  byli już wszyscy goście który przybyli w Orszaku na czele z Panem Młodym ;p po przywitaniu, błogosławieństwie i mszy w Czarniejskim kościele parafialnym udaliśmy się na przyjęcie weselne :))

Zabawa była bardzo fajna, doskonale się bawiłam prawie w ogóle nie schodziłam z parkietu po za przerwami na posiłki i tak ogólnie na chwilkę żeby odpocząć :) Było trochę śmiesznych zabaw, różnorodna muzyka od ludowej po nowoczesną. Wybawiłam się za wszystkie czasy, nogi miałam całe wyobijane ale było warto :p Do domu wróciłam koło 4.30 ;P

Dzisiaj pokaże tylko kilka wstępnych zdjęć resztę zobaczycie jak dostaniemy wszystko na płytce od fotografa ;)







 Dzieci miały swój mini plan zabaw na tarasie gdzie przesiedziały cały wieczór ;)




Co myślicie o moim ubiorze ? ;) Lubicie takie imprezy ? ;P
pa ;*

26 komentarzy:

  1. wyglądasz ładnie :D a imprezy sa super;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak udana impreza:)
    Świetna sukienka,taka lekka i z fantazją:)bardzo Ci pasuje!

    pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna sukienka ! ♥ ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię takie imprezy do białego rana! : D
    Świetna sukienka! ; )
    + Również obserwuję :*

    Pozdrawiam gorąco!!!.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej:) Ja tu do Ciebie wczoraj zaglądałam ale widzę że mojego komentarza nie ma:( Może masz w spamie? To czasem się zdarza. Staram się zaglądać do wszystkich, którzy mnie odwiedzą jeśli tylko czas mi pozwoli, a z tym ostatnio bywa różnie. Nie mogę Cię zaobserwować bo mój blogger się sprzeciwia, podobno mam maksymalną ilość blogów i nic nie mogę już dodać:(
    Masz śliczną sukienkę, wyglądasz w niej uroczo! I nic bym w tej stylizacji nie zmieniła:) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Wam:)

    Niestety coś poszło nie tak, bo napisałaś, że obserwujesz, ale nie pokazuje się w obserwowanych, może spróbujcie ponownie. Zrewanżujemy się:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale miałaś śliczną sukienkę!:)
    Ja nie lubię takich imprez :(

    OdpowiedzUsuń
  8. oj ja wesela bardzo lubie i zaluje, ze zadne mi sie nie szykuje w najblizszym czasie ;) poza tym bardzo ladna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna sukienka:)
    A co do dzisiejszej pogody... MASAKRA :)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałaś fajną fryzurkę ;) no i uwielbiam kremowe sukienki! dzięki za odwiedziny, jeszcze tu wpadnę;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, hej ... wesel nie znoszę ... wolę bardziej kameralne imprezy :)
    zostaje z Wami na dłużej, zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj :)

    Ślicznie wyglądałaś :) sukienka bardzo mi się podoba :) a ja lubię wesela :)

    PS. Blog już od dawna obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczną masz sukienkę :) Uwielbiam takie kroje :D
    Obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. tak jak obiecaliśmy, obserwujemy, dzięki:);))

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam imprezy ale weseli nie lubie

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądałaś na prawdę uroczo - śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej.! Dzięki za obserwację. Podoba mi się twój blog. fajnie piszesz... mimo długich tekstów bardzo szybko się to czyta. Obserwuje, tylko, że w obserwatorach mam inne zdjęcie niż w komentarzu. Ale pod tą samą nazwą.
    Pozdrawiam ;*


    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  18. ojj wyczuwam śliczną sukienkę!:) Ja uwielbiam wesela, kiedy jest świetne towarzystwo:D

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładna sukienka:) ślicznie wyglądałaś:) zapraszam do mnie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne zdj .ZAPRASZAM http://kadaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Love your blog! Wanna follow each other on GFC and Bloglovin, also on twitter? it would be very nice. just let me know and I'll follow you back asap! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne zdjęcia , do twarzy Ci w tej sukience

    OdpowiedzUsuń
  23. zdjecia widzialam kiedys na blogu jakims pewnie dziewczyna tez byla na weselu w tym lokalu, skopiowne od niej bo ta sama ramka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem zdjęcie z bloga kuzynki, ona właśnie była na weselu mojej siostry ;p

      Usuń
  24. Miałaś śliczną sukienkę! Mam na myśli fason, bo dla siebie wybrałabym inny kolor :P Co do wesel, lubię je dopiero, gdy jest grubo po północy - wtedy jest więcej osób na parkiecie i nie jest już tak sztywno jak na początku :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D