środa, 28 sierpnia 2013

B. Recenzja :)

Witajcie ! ;) Dawno nic nie recenzowałam więc dzisiaj przyszła najwyższa pora na opinie z testów pewnego kosmetyku :p Przez ostatnie dni zaglądamy z Aśka na blogspota troszkę rzadziej a to wszystko przez chorobowe problemy Aśki i przez chęć wykorzystania ostatnich dni wakacji jak tylko się najbardziej da :)

Mnie coś chyba bierze jakieś przeziębienie przez wczorajszy nocny spacer. Noc była bardzo zimna a tu jeszcze mama zamknęła mi dom i musiałam czekać pół godziny na polu aż tata wróci z pracy :D
Równo o 00:00 weszłam do domu przebrałam się i leżałam w łóżku z laptopem. No ale mam za swoje, mogłam się cieplej ubrać :) a tak to teraz kicham i kaszle :D mam nadzieje że na tym się skończy ;p

No ale przejdę do recenzji. Co prawda ja nie testowałam tego produktu, bo nie nadawał się dla mnie ale mama doskonale nadawała się do testów tego kosmetyku i oto ten produkt i recenzja mojej mamy:



Producent zapewnia odżywienie, wygładzenie, lśniący kolor oraz zapobieganiu wypadaniu włosów, a co z tego jest prawdą ? Mama twierdzi że już po kilku zastosowaniach zauważyła poprawę kondycji jej włosów.
Kolor jej włosów stał się bardziej lśniący, włosy stały się mocniejsze i gładkie. Problemów z wypadającymi włosami mama nie ma więc pod tym aspektem ciężko było jej sprawdzić produkt.Mama ma bardzo króciutkie włosy i po myciu i nałożeniu maski jej włosy są fajnie postawione i puszyste jak dopiero co po wyjściu od fryzjera. Konsystencja produktu dość gęsta ale dobrze się ją nakłada na włosy, zapach jest dobrze wyczuwalny ale nie drażni nosa. Produkt na prawdę godny polecenia ! ;)

lecę papa :*

10 komentarzy:

  1. Mam ją i bardzo lubię to co robi z moimi kudełkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam do włosów blond i jak dla mnie to NR1 w śród odżywek do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam jej,ale wydaje sie ciekawa;)

    OdpowiedzUsuń
  4. moja mama też używała.. Tak to jest jak się szlajasz Bećka po Czarnej w nocy..

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam, ale jest całkiem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog:)
    obserwujemy?
    http://choosestreetstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dobra odżywka , również polecam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D