poniedziałek, 26 sierpnia 2013

B. Niedzielny outfit ;p

Witajcie :) Dzisiaj jak w tytule wczorajszy outfit. Zapowiadała się nudna niedziele więc poszłam do kuzynki która porobiła mi trochę zdjęć, potem byłam jeszcze u Dagmary a reszte dnia spędziłam w domu przed komputerem. Wykorzystuję tą końcówkę wakacji jak tylko mogę :))

Zestaw który wam dzisiaj zaprezentuje pokazuje typową mnie :D spodnie rurki, trampki z wysokim stanem, luźna narzutka i kapelusz ;)



 ajć słońce raziło haha


Tutaj widzicie moje nowe trampki, co prawda nie są to jakieś oryginalne conversy ale dzięki zamkowi są bardzo praktyczne i wygodne w zakładaniu, czego właśnie najbardziej nie lubię w trampkach z wysokim stanem :)

idę papa :*

24 komentarze:

  1. bardzo ładna stylizacja :>

    helissss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Recenzowałam szampon z Isany, nawet robiłam porównanie z jego konkurencją w Rossmanie - zajrzyj ;)

      Usuń
  3. Świetny outfit^^ Haha ;-) Ja swoje "conversy" będę podrabiać ;-)
    Fajne te buty^^ Ale z zamkiem nie dal mnie ;p Moze i praktyczne, ale mnie by to drażniło ;p
    Pozdrawiam ;*


    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja idealna na każdy dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i skorzystałam z zaproszenia :D
    Bardzo fajnie tutaj u Ciebie!! :* Oby tak dalej :3
    Bardzo fajne zdjęcia i ładnie wyglądasz, ja uwielbiam trampki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny outfit taki codzienny delikatny;d

    Dodałam do obs :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi miło, że Ci się podoba :)
    Zestaw bardzo mi się podoba, wyglądałby zwyczajnie, ale kapelusz dodał tego czegoś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny OOTD :)
    Zapraszam do Siebie dopiero zaczynam, więc każda obserwacja jest dla mnie bardzo ważna, ja Twój blog już obserwuję :)
    http://anotherworldx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie bardzo przepadam za trampkami, wole szpile, ale Stylizacja Super :) Kapelusik ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten sweterek jest świetny ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. http://nailadventure.blogspot.com/ - zapraszam

      Usuń
  12. Ale fajny luzaczek! Uwielbiam trampeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki !
    Świetny kapelusz :) Ładnie ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny Look ;]mam takie buty tylko niskie ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D