sobota, 10 sierpnia 2013

B. Moja nowa pasja ;)

Hej ;)
post dzisiaj późno dodany ale ważne że jest ;P

Dzisiejszy dzień minął w sumie spoko, ale nie było tak fajnie jak wczoraj :D koło 16 pojechałam z Dagmarą do Natalii , posiedziałyśmy na stadionie i dopiero koło 21 byłam w domu, nie było czasu dużo chodzić po blogach dlatego teraz będę nadrabiać zaległości ;) Dzisiaj w sumie gwałtowne ochłodzenie o wiele zimniej niż ostatnimi dniami, można było coś popracować na polu bez jakiegoś ogromnego zmęczenia ;P Dzisiaj jak to każdej soboty sprzątałam w domu pomagałam babci i dopiero koło wieczora poszłam do kuzynki i teraz wróciłam do domu

Chciałam się z wami podzielić muzyką którą ostatnio zasłyszałam i w sumie wpadła mi w ucho i często ją słucham, praktycznie cały czas:







Nigdy nie słuchałam takiej muzyki, ostatnio zasłyszana w samochodzie u kolegi zaciekawiła mnie i zapytałam o tytuł no i tak jakoś mnie natchnęło i cały czas prawie słucham tej muzyki ;) Ma taki charakterystyczny klimat, lubię się w nią wsłuchiwać ;P

A co wy myślicie o takiej muzyce? Podoba się czy raczej nie lubicie ? :D A czego wy słuchacie ? ;)

13 komentarzy:

  1. haha u Mirka czy tam Jarka? hahahaa;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i zrob sobie weryfikacje komentarzy tak jak chcialas ;D

      Usuń
  2. całkiem fajna ta muzyka. ;3
    _______
    liveyourlifebabe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe utwory ;d
    Jeśli masz wolną chwilę to zapraszam na rozdanie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa nutka ;) Ja także z chęcią posłucham więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ,chodź często nie słucham, :)

    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna ta muzyka :) !

    helissss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna muzyka,ma w sobie takie czyste piękno <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ze skrzypcami kojarzy mi się jedynie Vanessa Mae, może również Ci się spodoba;) Mnie nie kręcą takie brzmienia. Wolę Comę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujące, fajna odmiana od muzyki słyszanej w radiu

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę te same gusta. uwielbiam ją, już nie wspominając o mojej słabości do instrumentów smyczkowych :)

    obserwuję i zapraszam do siebie.
    http://surferebelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D