sobota, 24 sierpnia 2013

B. Ach te dzieci ... ;)

Hej ;)
Ojj dzisiejszą sobotę zaliczam do bardzo pracowitych, od rana pomagałam u babci potem w domu, ogólnie pracy było bardzo dużo, jak nigdy  ;) a mi się dzisiaj nic wybitnie nie chciało wszystkie mięśnie dawały mi o sobie znać a w dodatku byłam strasznie nie wyspana, a wszystko przez to... że...

Wczoraj nudziłam się w domu jak mops, całe południe przesiedziałam w domu aż zadzwonił telefon, nie przypuszczałam że Dagmara wpadnie na pomysł odwiedzenia mnie;) Tak z 20 minut po telefonie Dagmara była już w moim domu, chwilę posiedziałyśmy i nadrobiłyśmy wszystkie zaległości bo w wakacje widziałyśmy się pewnie raptem ze dwa razy. Potem odwiedziłyśmy Wiolkę( moją kuzynkę) pośmiałyśmy się trochę u postanowiłyśmy pójść na świeże powietrze, zaczęłyśmy wspominać stare, dobre dziecięce czasy i to wszystko do nas wróciło... Robiłyśmy jakieś zabawy, biegałyśmy po ogrodzie piszcząc i śmiejąc się do bólu :D Do domu wróciłyśmy z Dagmarą grubo po 21 więc przenocowała u mnie ale spać poszłyśmy oczywiście dopiero koło 2  :)

Nie wiem jak one ale ja tak na prawdę zrozumiałam że każdy z nas ma w sobie coś z dzieciaka, i czasem nabiera człowieka ochota na takie dziecięca wspomnienia, wspomnienia kiedy byliśmy mali i kiedy np. zepsuliśmy coś i wydawało nam się że to koniec świata, kiedy pokłóciliśmy się ze swoim kolegą i wydawało nam się że nam się świat zawali a tak na prawdę kłóciliśmy się o wszystko średnio około 5 razy w tygodniu :D Patrząc z perspektywy czasu nasze dzieciństwo było za pewne pasmem dziecięcych porażek dzięki którym byliśmy bogatsi w doświadczenia :))


I tak na koniec zdjęcie moich ostatnich pazurów :D



Lecę, buziaki :*

5 komentarzy:

  1. Bardo ładnie wyszły Ci te paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja ;) Wyglądają na trochę patriotyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie Ci wyszły te paznokcie. podobają mi się. ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyszło :)
    Ja również obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D