wtorek, 2 lipca 2013

B. Recenzja + życiowo

Hej ;)
znowu zaniedbałyśmy blog, znowu zrobiłyśmy dłuższy odstęp w postach. Przepraszamy ostatnio tak wychodzi, zero motywacji brak chęci. Wiadomo cieszemy się z wakacji ale w moim przypadku ostatnio organizm odmawia posłuszeństwa. Dzisiaj i wczoraj cały dzień przeleżałam i przespałam, nie miałam siły nawet wstać. Strasznie bolał mnie brzuch a wczoraj miałam wizytę u dentysty, więc żeby mnie nie męczyć to dostałam znieczulenie na ponad połowę twarzy bo robił mi pan dwa zęby.
Wczorajszy dzień był dla mnie ogromnym zaskoczeniem... bardzo miłym zaskoczeniem . W ogóle się nie spodziewałam, a spędziłam fajnie wieczór ;)
Dzisiejszy dzień to katastrofa w sumie, ale czekam na zakończenie dnia może coś miłego mnie jeszcze spotka i poprawi humor :D

Dzisiaj pokażę wam  recenzję produktu, którym byłam bardzo mile zaskoczona. Nie wiązałam z nim jakichś większych nadziei na działanie a tu masz ci los, ogromne zdziwienie :D



Żel myjący przeciw wypryskom firmy Avon z serii avon clearskin- na początku nie wiedziałam czy się skusić czy nie  no ale produkt tani bodajże 8.99 sobie myślę zaszkodzić nie powinien zaszkodzić a nóż pomoże. No i po dłuższym stosowaniu faktycznie efekty były bardzo widoczne. Często pojawiające się wypryski na plecach, ramionach, udach stopniowy znikały. Dodatkowym plusem jaki zauważyłam od razu po zastosowaniu było to że skóra była miła w dotyku i doskonale nawilżona. Zapach jest taki delikatny ciężko określić, ale nie jest taki chemiczny tylko taki przyjemny dla nosa, no i przede wszystkim wydajny, dobrze się pieni. Na prawdę produkt godny zainteresowania ! ;)

Do następnej notki która mamy nadzieje już nie długo ;D 
pa ;*

3 komentarze:

  1. Życzę lepszego samopoczucia. Jakoś z Avon nigdy nic nie używałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  2. oo to z kim spędziłaś wieczór Beataa?:D nie miałam tego produktu;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi ostatnio również brakuje motywacji do prowadzenia bloga :/
    Ten żel jest jeszcze dostępny? Bo z chęcią bym go sobie zamówiła :)

    przezxobiektyw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D