środa, 10 lipca 2013

B. Mój letni wybawca- czyli recenzyjnie ;)

Hej :D
Jak wam mijają wakacje? Mi ostatnie dni bardzo fajnie, poniedziałek można powiedzieć spędziłam bagażnikiem przez świat, ugadałyśmy się we trzy: ja, Natalia i Karolina. Ja cały czas woziłam się na bagażniku bo brakowało nam jednego roweru: byłyśmy na meczu, rozmawiałam z kuzynem, potem na lodach, a na koniec w Biedronce :) Do domu wróciłam koło 9 więc czasu na posta nie było bo się wykąpałam użyłam letniego wybawcy o którym mowa w dzisiejszym poście i poszłam w pióra :D
Wczoraj zgadałyśmy się we 3 na chwilę dołączyła do nas jeszcze Dagmara. Robiłyśmy zdjęcia, objadałyśmy się, śmiechu było co nie miara a do domu wróciłam coś koło 20. Może kilka ładniejszych zdjęć pokażę tu na blogu żeby było co wspominać :P

Dzisiaj mowa o produkcie z GorVity:

A więc to cudeńko o którym tak cały czas mówię to Venal- chłodzący spray na zmęczone nogi. Miałam już kilka takich produktów ale ten wyjątkowo przypadł mi do gustu. Na samym początku spodobał mi się mentolowy zapach, taki świeży i delikatny, po prostu miętowy i orzeźwiający. Spray z atomizerem więc łatwo się rozprowadza po skórze. W letnie upały doskonale się nadaję, zmniejsza potliwość stóp, niweluje nieprzyjemny zapach. Jak obiecuje producent chłodzi zmęczone stopy i co najlepsze koi napięte mięśnie. Używam zazwyczaj gdy chodzę w wyższych butach na obcasie, bo doskonale sobie z tym radzi. Daje mu 10/10 , nie mam żadnych zastrzeżeń

 
Dla ciekawych jeszcze skład tego produktu:





2 komentarze:

  1. Ja też sobie chwalę ten produkt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej firmy i samego produktu również...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D