niedziela, 7 lipca 2013

B. Garnier czysta skóra 3w1

Hej :D
mamy z Aśką nadzieje że po tych dłuższych odstępach między postami nastąpi przełom zarówno w dodawaniu postów jak i w oglądalności naszego bloga :) nie długo pewnie szykuję się długo obiecywane rozdanie, albo jakiś konkurs. Pożyjemy zobaczymy ! :)
Przez kilka dni nie było posta ale to wszystko przez zabieganie, zajęcia i oczywiście przez wakacje :D Cały weekend spędziłam u siostry pojeździłam trochę po sklepach, narobiłam trochę kilometrów rowerem, może zacznę chodzić na zbiór borówki amerykańskiej jak będą jeszcze wolne miejsca, ale to się jeszcze okaże.
Dzisiaj do domu wróciłam po południu, rozpakowałam się i od razy wybyłam z domu na wycieczkę rowerową. Pogoda dopisuje więc trzeba korzystać;p a wy jak spędzacie wakacje ?



Garnier Czysta skóra 3w1 - bo o tym mowa w dzisiejszym poście spełnił moje oczekiwania, byłam bardzo mile zaskoczona. Pierwszy raz ten produkt zobaczyłam ostatnio na weekendzie majowym u siostry, zastosowałam pierwszy raz u niej i od początku mi się spodobał. Wygrzebałam go więc ze swoich zapasów i zaczęłam regularne stosowanie. Formuła 3w1 czyli żel, maseczka i peeling doskonale działa w każdy sposób na skórę. Fajne zdziera z twarzy martwy naskórek, ma duże granulki które mają fajne działanie. Nadaje się za równo do cery suchej (czyli mojej) jak i tłustej ( jaką ma siostra). Bardzo fajnie matuje skórę, nie błyszczy się. Jedyna rzecz która mi się nie spodobała to dość chemiczny zapach, ale to na prawdę niewielki minus. Ceny nie pamiętam produkt kupiony dość dawno temu i wyjęty z zapasów . Ogółem bardzo polecam :)

Idę oglądać wasze blogi, bo trochę zaległości się porobiło ;P
pa ;*

9 komentarzy:

  1. Zapach faktycznie jest specyficzny. Miałam w swoim życiu już 3 tubki tego produktu i ogólnie jestem z niego zadowolona. Lubię kosmetyki ileś tam w 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, boróweczki sama bym pozbierała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również obserwuję :)

    Miałam ten żel parę lat temu, u mnie dobrze się spisywał.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja raczej nie przepadam za kosmetykami z garniera ...
    macie ciekawy sposób pisania.
    obserwuję ! ♥♥♥

    dont--stop--believin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wpis :)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam kiedyś ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam też żel kiedyś i był całkiem niezły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D