czwartek, 13 czerwca 2013

B. Opinia i trochę życiowej gatki :D

Witajcie !
Długo nas tu nie było za co przepraszamy, ja w szczególności bo ostatnio trochę się pogubiłam.
Cała życiowa gonitwa, pogoń za jak najlepszymi wynikami na koniec roku, co dzienne zajęcia. Aż się ma ochotę na moment zatrzymać i przemyśleć to wszystko. Przyznam się miałam kryzys w blogowaniu, jak i z resztą w całym życiu nic mi się nie chciało na nic nie miałam siły ani ochoty. Ale już jest lepiej ... o wiele lepiej ;)
Dziękujemy wam bo mimo tak długiego odstępu od ostatniego postu ktoś tu zagląda to bardzo miłe ♥


Dzisiaj chciała bym wam pokazać dwie bransoletki ręcznie robione przez Rud@ design



Co do pierwszej bransoletki muszę przyznać że jestem bardzo mile zaskoczona ;) początkowo miałam wiele wątpliwości czy te połączenia "oczka" nie będę się wyczepiać czy to wszystko będzie ze sobą współgrać, no ale pomyliłam się wszystko mimo już dłuższego okresu chodzenia nosi się świetnie ;) zapięcie to standardowy karabińczyk, solidny. Bransoletka bardzo fajnie prezentuję się na ręce, efekt wizualny na prawdę świetny ;)



  Tą bransoletkę polubiłam od samego początku ;) lubię podwójne bransoletki nie lubię bawić się z zakładaniem np dwóch gdy tu mam dwie w jednym ;D także zakończone karabińczykiem, po drugiej stronie łańcuszek na którym znajdują się małe ozdóbki dodające bransoletce uroku, dzięki łańcuszkowi bransoletkę mogą uregulować i nosić osoby z grubszym nadgarstkiem bez obawy że się będzie zsuwać itp, jak i osoby z grubszym nadgarstkiem.

Obie bransoletki bardzo przypadły mi do gustu. Widać że rzeczy są wykonane solidnie, z precyzją a nie na odczepne byle jak ;) noszą się świetnie kolorem pasują do wszystkiego , w białej chodzę praktycznie co dziennie ;)  lubię w nich chodzić do małej czarnej albo standardowo na akademie w szkole gdy ubieramy się na biało-czarno ;D

Dziękujemy bardzo za rzeczy ;*

Do następnego posta ♥

2 komentarze:

  1. bardzo dziękuję za recenzję i cieszę się że nic się nie "wczepia i zaczepia" :)
    Ps: dla efektu małego szokingu: te "metalowe kółeczka" to ocynkowane podkładki stosowane w warsztatach samochodowych oraz przy montażu mebli:D Pozdrawiamy, Rud@ design

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna jest, też taką chcę :P I mam jeszcze taka sprawę, nie chcę tutaj spamować, ani nic, ale obserwujesz mojego bloga przez program obserwacji google, który w przeciągu 2 tygodni ma zniknąć :< Dlatego zapraszam Cię do obserwowania mnie na bloglovin'- który ma zastąpi program google. Tu jest link: http://www.bloglovin.com/blog/3704460 BUZIAKI!! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D