piątek, 19 kwietnia 2013

B. Wyniki konkursu ;)

Hej ;)
Ostatnio jestem strasznie zapracowana, nie mam na nic czasu. Przed wczorajszą wywiadówką była masa poprawek, kartkówek i sprawdzianów ;p Bałam się tej wywiadówki ale jest dużo lepiej niż myślałam ;)

Wyniki naszego konkursu z Merg miały być ogłoszone kilka dni temu ale czasu było na prawdę nie wiele, dzisiaj na przykład wróciłam do domu dopiero o 19 ;)

No więc zgłosiło się niestety tylko 18 osób, liczyłyśmy na większe zainteresowanie no ale bywa ;D

Przy pomocy generatora liczb została wylosowana następująca liczba :


A pod numerem 9 znalazła się osoba :



Gratuluję ci bardzo ;) Odezwij się na mój e-mail : bm567@interia.pl .
Jeśli nie będzie odzewu do tygodnia wylosujemy kolejną osobę ;D
Gratuluję serdecznie :))

2 komentarze:

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D