środa, 3 kwietnia 2013

B. Soczewki kontaktowe ;)

Hej ;)
No i święta minęły, gdyby nie ten śnieg i ta pogoda to było by oczywiście dużo lepiej ale co tam jakoś przebrnęłam ;D Zaniedbałyśmy trochę bloga za co przepraszamy, spróbujemy to jakoś nadrobić, zrekompensujemy wam to jakoś :)
Dzisiejszy dzień w szkole minął mi nadzwyczaj szybko, lekcje nie najgorsze. Jakoś minęło... ;P

Na początek chcemy bardzo podziękować za 222 obserwatorów ♥
oraz prawie 10000 wyświetleń ♥  
Na prawdę dziękujemy :* 

Chcę dzisiaj poruszyć temat soczewek.
Co wy o tym myślicie ? Nosicie okulary czy wolicie soczewki ? Ja do niedawna chodziłam w okularach ale otrzymałam swego czasu kilka jednodniowych soczewek firmy ACUVUE na poważnie zaczęłam się zastanawiać czy nie zakupić soczewek.

myślę o takich :

 Pierwsze przeznaczone do noszenia w trybie dziennym, nie zmieniają koloru oka firma dobra cena też dobra za jedną soczewkę około 20 zł


 Soczewki do noszenia w trybie dziennym i nocnym, nie zmieniają koloru oka cena około 26 zł za jedną


Soczewki do noszenia w trybie dziennym zmieniają kolor oka. Chcę zielone ;**
Cena to około 20 zł.

Parę postów do tyłu dodałam mój outfit może macie ochotę ocenić który kolor soczewek by do mnie pasował najbardziej ? ;D

Także co wybieracie soczewki czy okulary? a Może macie sokoli wzrok i nie potrzebujecie ani jednego ani drugiego ? ;)

5 komentarzy:

  1. Mnie też kuszą soczewki, ale nie wiem czy poradzę sobie z ich zakładaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tak wysokiej liczby obserwatorów :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja soczewki noszę od 10 lat. Jedyne jakie używam to Advance z J&J dlatego, że tylko te soczewki mają BC 8,3 a ja muszę mieć najmniejszą. próbowałam innych ale źle na tym wychodziłam. Odkąd współpracuję z Firmoo i mam ich 2 pary okularów coraz częściej zmieniam image na okularowy. Jednak zdecydowanie wygodniejsze są soczewki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaliczam się do sokołów (nie wiem na jak długo) :P Gratuluję tylu obserwatorów i wejść na bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow - liczba obserwatorów rzeczywiście duża :)
    A co do soczewekt o noszę je od 14 roku życia (teraz mam 17:) ) i super się w nich czuje. Trudno byłoby mi wrócić do okularów. A soczewki kupuje w internecie w pewnym sklepie (jeśli jesteś zainteresowana to podam adres strony bo nie wiem czy chcesz zebym reklamowala). W każdym razie jest: szybko tanio bezpiecznie :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D