sobota, 13 kwietnia 2013

B. Dobry humor wraz z nadejściem dnia ... ;)

Hej ;)
No i wreszcie dzisiaj ładna pogoda o siódmej rano zostałam obudzona przez jasne promienie słońca wdzierające się przez moje okno. Nareszcie czuć wiosnę ! aż się nabiera chęci do życia.
Dzisiejsza sobota była raczej jak wszystkie inne , spędzone głównie na sprzątaniu . Chwilę temu byłam jednak u kuzynki Wiolki pojeździłyśmy na rolkach potem posiedziałyśmy chwilę uzgodniłyśąmy co nieco i wróciłam do domu :))

Dziś recenzja kremu który polubiłam, miały być outfity ale brat zabrał aparat do Niemiec i jestem uziemiona na trzy tygodnie ;(

Krem myślę znany :


Krem bardzo polubiłam, producent zapewniał o długotrwałym matowaniu cery no i się nie zawiodłam od razu po zastosowaniu cera się mniej błyszczała. Chroni skórę przed promieniami UV czyli taki plus dla niego. Jako krem bakteryjny zwalcza wypryski i to zauważyłam już po kilku dniach stosowania. Wyprysków było stanowczo mniej, poprawił mi się bardzo koloryt skóry, skóra stała się bardziej promienna, zniknęły wszystkie zaczerwienienia, zapłaciłam za niego  nie wiele bo około 14 zł. Produkt godny polecenia ! :)

Miałyście ? czy może stosowałyście inny równie dobry produkt ? :*

4 komentarze:

  1. Brat na pewno przywiezie ci coś fajnego z Niemiec. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. hhahahahhaha no uzgodniłyśmy uzgodniłyśmy :P pisz mi pytania ze sprawdzianu z religii a nie posta na blogu ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytając recenzję, żałuję ale nie miałam tego kremiku :p Fajnie, że spełnił on Twoje oczekiwania :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze ten krem mnie prześladuje, zdania na jego temat są bardzo podzielone, a ja wciąż nie mogę znaleźć dobrego kremu o działaniu matującym :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D