poniedziałek, 18 marca 2013

B. Recenzja czasoumilacza :D

Hej :)
Skoro jesteście rządne recenzji wstawiam wam jedną :D
Dzisiaj przyszła pora na mój czasoumilacz. Jakiś czas temu z odległych niekończących się zakątków mojej szafy wytrzasnęłam żel pod prysznic który od dłuższego czasu jest moim ulubionym. Mowa tu o ... :



Strasznie go polubiłam, świetnie się pieni jego zapach unosi się w łazience przez bardzo długi czas.
Wydajny, konsystencja taka nie wodnista nie galaretowata taka idealna.
Urzekł mnie zapachem miałam kiedyś żel z tej serii ale ten urzekł mnie takim świeżym zapachem kojarzy mi się z gorącym latem :D
Ceny niestety nie pamiętam zakupiony gdzieś dawno temu leżał schowany daleko w szafie.

Ogólnie bardzo go polubiłam.
A co wy myślicie o żelach z tej serii ? Macie swój ulubiony zapach ? 

Zapraszamy na nasz konkurs z Merg !
pa :*

8 komentarzy:

  1. Nie mam ale się skuszę;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba muszę się skusić na jakiś żel z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten zapach! U mnie jest zarezerwowany na poranki :>

    OdpowiedzUsuń
  4. mam też żel i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jeszcze żadnego żelu tej firmy, ale kuszą mnie , i chyba w końcu skuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam żele z OS :) świetnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moim ulubieńcem z OS jest wersja miętowo czekoladowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale lipa! Wyprzedziłaś mnie z recenzją OS'a :P Hehe, pamiętam jak byłaś ciekawa, jak się limonka sprawuje, no ale trudno, widać jaka jestem niezdyscyplinowana :P Też polubiłam się z tą wersją zapachową, choć moją najbardziej ulubioną jest zimowa pomarańcza & lukrecja:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D