poniedziałek, 11 marca 2013

B. Pytanie :)

Witajcie!
Dzisiaj dzień ponury, nudno, brzydko cały czas chce mi się spać;/
Ostatnio często tak mam może mi jakiś witamin brakuje albo coś.
Zaraz przyjadą do mnie koleżanki więc idę ale mam do was pytanie :
 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ostatnio zastanawiam się o czym dodawać posty. Coś wygasło i nie mam ostatnio głowy do żadnych pomysłów.
 Liczę tu na waszą pomysłowość.
Jakich postów chcecie najwięcej, co byście chcieli widzieć na naszym blogu ?


Najciekawszy pomysł nagrodzony tygodniowym banerem na naszym blogu :)) 

5 komentarzy:

  1. ja bardzo lubię recenzje i to właśnie to chcę zobaczyć, ale że to już jest to chętnie zobaczyłabym też nowości kosmetyczne. A jeśli ćwiczysz/ uprawiasz jakiś sport to coś na ten temat bo ja właśnie zaczynam walkę z moją oponką, dodałam post na ten temat i jeśli też będziesz coś takiego robić to chętnie bym, to zobaczyła. Fajnie byłoby gdybyś robiła porównania kosmetyków, np. pod nazwą ring .. (lakierowy) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba wszyscy mają taki nastrój przez paskudną pogodę na dworze:/ Ja po prostu lubię recenzję, bo od tego są kosmetyczne blogi;) Zresztą, zrobiłyście ankietę, więc chyba nie będzie problemu z pomysłem?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bym chciała zobaczyć jakiś makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pragniemy recenzji, bo to one ratują nam tyłki przed zakupem jakiegoś niewydarzonego bulba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Napiszcie notkę o tym jak wygląda wasze domowe spa! Co robicie, żeby się troszkę zrelaksować a jednocześnie zadbać o urodę :)
    Macie jakieś ulubione kosmetyki poprawiające Wam nastój bez względu na wszystko? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D