wtorek, 19 marca 2013

B. Przegląd allegro czyli bluzy :)

Hej :)
No i dzisiaj już drugi dzień rekolekcji mija. W czwartek już do szkoły ale dobrze bo w następnym tygodniu już święta. w czwartek odstawianie w kościele Męki Pańskiej, ogólnie luzy :P
na 15 do kościoła, jutro spowiedź i próba.

Dzisiaj pokażę wam bluzy z allegro bo planuje zakup na wiosnę.
Jestem strasznym zmarzluchem i potrzebuję jakiejś bluzy :D





Co myślicie ? która najlepsza na wiosnę ?

P.S zepsuł mi się aparat na razie nie będzie outfitów :((

paa :*

12 komentarzy:

  1. Nie przepadam za bluzami, wolę swetry, ale ostatnie bluzy są genialne :D
    U mnie nowa notka, zapraszam :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza jest najlepsza. Mięta będzie królować wiosną:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnie bardzo mi się podobają :) jaki link? podaj mi na maila: kamiluskaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominuje bloga do Liebster Awards ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety, ale dla kobiet znaleźć jakąś ciekawą bluzę w której wygląda się przyzwoicie, to spory problem.
    Dla mnie najciekawsze 2 lub 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jack Daniels! Idealna bluza <3
    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie: http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for the auspicious writeup. It in reality was once a enjoyment account it.
    Look complicated to more delivered agreeable from you!
    However, how could we be in contact?

    Stop by my homepage; shirts

    OdpowiedzUsuń
  9. That is a very good tip particularly to those fresh to the
    blogosphere. Brief but very accurate information… Thank
    you for sharing this one. A must read article!

    Look into my page; Kredyty pod zastaw

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D