czwartek, 7 marca 2013

B. Próbka czyli moje pozytywne zaskoczenie ;)

Hej :)
Parę dni już nas tutaj nie było ale ogólnie napięty grafik, przynajmniej u mnie.
Próby, przygotowanie do konkursu, nauka i tak w kółko. Wczoraj byłam u Dagmary po szkole posiedziałyśmy zrobiłyśmy obiad a na 19 poszłyśmy na próbę. Dzisiaj mnie wszystko boli ale to tam przejdzie :D
Dzisiaj w szkole trochę luźniejsze lekcje na angielskim próba więc fajnie :) Jutro sprawdzian z angielskiego pasuje chociaż słownictwo trochę powtórzyć .

Przejdę jednak do rzeczy
Ostatnio będąc w Rzeszowie poszłam do Rossmana i tak przypadkowo wzięłam próbkę do koszyka nie wiążąc z nią żadnych nadziei.
Leżała chwilę i wreszcie użyłam, i odebrałam ją jak najbardziej pozytywnie :


Peeling okazał się z miarę dobrym zdzierakiem i dobrze poradził sobie z martwym naskórkiem, ogólnie całą skórę nawilżył. Granulki są w miarę duże więc i skureczne, peeling ma ładny zapach.
Jeśli chodzi o maskę- serum do rąk  Od razu po otworzeniu bardzo polubiłam zapach taki typowy skądś już go znam ale mnie urzekł ogólnie dobrze regeneruje skóre fajnie nawilża skórki wokół paznokci. Jestem alergikiem z atopowym zapaleniem skóry i naskórka mi nie podrażnił więc jak najbardziej jestem mile zaskoczona :))

Miałyście może kiedyś tą próbkę ? albo inne podobne przeznaczone do pielęgnacji skóry dłoni ? :)

4 komentarze:

  1. też muszę o nim napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja mama ostatnio czesto uzywa takich preparatow, ale chyba ja tez sie skusze, skoro nawilza skorki, bo przez zmywacz ciagle mam wysuszone

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję uprzejmie :) mój mail: agnieszkacias90@gmail.com

    Pisz o co tam chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, miałam ten dwupak i byłam zadowolona. dobrze nawilzyl. zluszczyl tez niezle. za ta cene jak najbardziej plus

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D