niedziela, 10 marca 2013

B. Buty czyli przegląd allegro :) i informacja

Hej :)
Dzisiaj już niedziela, jutro z powrotem do szkoły, weekend zleciał bardzo szybko.
Napiszę do was teraz bo na 15 jadę do kościoła na Gorzkie żale i msze, nie miałam pomysłu na notkę a akurat przeglądałam allegro więc pokaże wam parę modeli butów które szczególnie przypadły mi do gustu i chciała bym je mieć, tym bardziej że już nie długo do wesela siostry to trzeba jakoś wyglądać :))




Dla siebie jednak szukam butów na odrobinę mniejszym obcasie, bo w takich wysokich nie przetańcze całego wesela :D
Jak dla mnie to obcas mniej więcej jak ten na pierwszym zdjęciu:))

A dla was które były by najlepsze? Lubicie wysokie obcasy czy raczej koturny albo baleriny ?

PS. Jeszcze jedna informacja: Lada chwila rusza już drugie nasze rozdanie !! Czekajcie bo będzie o co walczyć   !

pa :*

10 komentarzy:

  1. Mam buty ze zdjęcia nr 1 :) Kolor też identyczny, tylko mniejszy obcas. Są świetnie, bardzo ładnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty mają obcas 7 cm. Są wygodne, przetańczyłam w nich całą noc na weselu, a dla mnie to wyczyn bo na co dzień chodzę na niskim obcasie. Kupiłam je w C.H.Ptak w Łodzi :) Są identyczne dosłownie, tylko obcas optycznie wydaje mi się mniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie są boskie ale ostatnie skradły moje ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię buty w odcieniu nude, ale te ostatnie też fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie jestem. Kosztowały mnie całe 24 zł z przesyłką więc stwierdziłam że tyle mogę zaryzykować;) A naprawdę miałam jazdę na tego typu spodnie i to były jedyne, które odpowiadały moim potrzebom i nie kosztowały 150 zł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog!
    Pozdrawiam
    dadiprezentuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię obcasy,ale nie na całe dnie, zdecydowanie ulubione są koturny,a balerin nie cierpię, poprostu jakoś mi nie przypadły :)
    http://doniax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też sobie muszę kupić jakieś buty na obcasie na wesele twojej siostry :D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsze cudowne mam takie same ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie nawet ten pierwszy obcas jest za wysoki! :P Zdecydowanie wolę buty na płaskiej podeszwie, aczkolwiek na wesele nie bardzo takie pasują:/ W tym roku idę na 2 wesela i za pewne ubiorę buty na malutkim obcasie, bo tylko w takich dałabym radę chodzić i tańczyć :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D