sobota, 2 lutego 2013

B. Zużycia próbkowe : )

 Hej ;)
Dziś dzień w miarę fajny, mało sprzątania bo praktycznie wszystko zrobiłam  wczoraj,do kościoła na 10, potem o 2 na próbę , która jednak została odwołana więc wylądowałam u kol. i pomogłam jej sprzątać :D
Teraz siedzę sobie słuchając muzyki , szukając takich piosenek które była bym w stanie zaśpiewać :)

Dzisiejszy post będzie o moich ostatnich zużyciach próbkowych:







Idąc od lewej od góry: 
- Celia - Soft - intensywnie nawilżający krem do rąk i twarzy- Generalnie jestem zadowolona jak na próbkę bo mimo wszystko dość dużo mogę na jej temat powiedzieć, od razu przyuważyłam piękny zapach no i przedewszystkim doskonałe nawilżenie, nie pozostawiał takiej tłustej warstwy tlkyo szybko się wchłaniał, dobry jako baza pod makijaż.
 - Joanna Naturia- szampon pokrzywowy do włosów przetłuszczających się, miałam produkt pełnowymiarowy ale próbka wydajna bez problemu starczyła na jeden raz, i tak jak z szamponu tak i z próbki byłam zadowolona :)
- Arkana krem bioaktywny  odnawiający odbudowujący naskórek- nie podobał mi się zapach ale fajnie łagodził podrażnienia
- Celia - Aloes krem nawilżająco łagodzący- fajnie mroził twarz i faktycznie dobrze nawilżał, doskonały jako baza pod makijaż 
- Siarkowa moc-maseczka nawilżająca do skóry z niedoskonałościami ( Z recenzji ze współpracy z drogerią Sekret Urody )  przeźroczysta i efektowna ( w miarę możliwości w końcu to próbka ) zadowolona jestem i na pewno kupię następnym razem jak zobaczę, wysusza niedoskonałości i redukuje sebum skóra się mniej świeci.

Ogólnie z wszystkich ostatnio zużytych próbek jestem zadowolona ;) 

Na koniec piosenka :



paa :*


7 komentarzy:

  1. nie używałam niczego:)
    oo, nie lubię sprzątac;d

    OdpowiedzUsuń
  2. też nie mam nic z Twoich próbek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też tak lubię sobie siedzieć w domu samej i śpiewać różne piosenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę próbkę Celii ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Próbki u mnie kącie leżą, chyba, że uda mi się je komuś oddać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też szukam piosenek, które mogę zaśpiewać, ale jakoś nie trafiłam na idealną dla siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. tak jest, o ten mecz mi chodziło:) hahaha, najpierw obiecywałam sobie i pisałam o tym w poście, że nie będę tego oglądać, bo muszę się wziąść za naukę, ale jak przyszło co do czego, to siadłam przed telewizorem i obejrzałam cały meczyk:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D