sobota, 23 lutego 2013

B. Pierwsza rzecz z listy must have jest ! :D czyli nowe trampki

Hej :)
No i już sobota powróciłam z ferii . Zakupiłam kilka rzeczy i z zakupów jestem bardzo zadowolona zapomniałam o poście z moim must have ale pierwszy punkt zrealizowałam.
Zamarzyły mi się nowe wysokie trampki bo te w których chodziłam teraz do szkoły nadają się już do wyrzucenia.
Już koniec ferii, strasznie nie chcę mi się iść do szkoły, mogłam się przynajmniej wyspać a teraz...
No nic teraz wezmę się do nauki w tym półroczu takie jest moje postanowienie, co z tego wyjdzie zobaczymy. {Pokażę wam trampki na razie same innym razem może w jakimś outficie bo jak na razie nie ma warunków :D



Nie są to oryginalne conversy o jakich marzyłam, bo na razie mnie nie stać ale te wyglądają praktycznie identycznie i jestem z nich bardzo zadowolona :)

A wy macie swoje ulubione trampki czy może właśnie na wiosnę planujecie zakup ?
pa :* 

Kolejny punk mojego must have też już zrealizowany ale o tym za jakiś czas :P

10 komentarzy:

  1. ja muszę dopisać conversy do swojego must :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja też mam koniec ferii i też kupiłam sobie w ferie kilka rzeczy.
    och, szkoła :(

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak jakieś trampki posiadam:) Ja planuję kupić jakieś zgrabne adidaski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chyba wole adidasy niz tramposze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na napisałaś :( gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne trampki :)
    Ja już też zamówiłam swoje na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś zarąbiste trampki z CCC, były całe czarne. Niestety musiałam je wyrzucić, bo zrobiła się dziura w podeszwie. Nie wiem co ja robię z tymi trampkami, że każde spotyka taki sam los :P Mam też czarne trampy z wyższą cholewą na jesienny okres, ale też mi się już podziurawiły. Na wiosnę muszę kupić nowe. Oczywiście czarne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejkuu uwielbiam takie najzwyklejsze czarne trampki;Drównież marzę o conversach ale narazie brak funduszyy xdd

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D