wtorek, 12 lutego 2013

B. Niedzielny outfit :)

Hej :)
Post miałam dodać wczoraj ale nic z tego nie wyszło ...
Leże rozłożona przez chorobę, wzięła mnie jakaś grypa mam dość wysoką gorączkę katar, kaszel, boli mnie gardło, nie za ciekawie :d Także wczorajszy dzień spędziłam leżąc w łóżku oglądając telewizje, słuchając muzyki, czytając książkę, popijając ciepłą herbatę z cytryną ^^ :D
Mam nadzieje że całych ferii nie spędzę w łóżku;/ bo mam zaplanowany wyjazd do siostry i zakupy :D
Pokaże wam dzisiaj mój niedzielny outfit kiedy jeszcze byłam zdrowa :DD

                     
                                 Spódnica - Allegro
                                 Top - Allegro
                                 Marynarka - no name

W takim razie idę się wygrzewać a jak powrócę do zdrowia będę nadrabiać zaległości w oglądaniu blogów :))  pa ;*


9 komentarzy:

  1. Ooo bardzo ładny outfit:) i fajna marynarka, mam taką samą;Drównież dodaję do obserwowanych:*

    OdpowiedzUsuń
  2. elegancko, zdrowia:)U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA! :-)

    figh-for-your-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powrotu do zdrowia;)!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Obyś szybko wyzdrowiała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że już wyzdrowiałaś:) Chętnie spędziłabym tak jakiś dzień w tygodniu, oczywiście z pominięciem choróbska :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D