czwartek, 28 lutego 2013

B. Kolejny punkt odzieżowego must have zrealizowany ! :)


Hej :)
Dziś fajny dzień lekcje luźne w miarę tylko sprawdzian z niemieckiego który nie poszedł za dobrze no ale to nic :D Świetnie zaczynam to nowe półrocze :P
Wczoraj byłam od 8 w szkole jak zwykle potem do Dagmary a od 18 na próbę do domu wróciłam pewnie koło 21 więc a naukę nie miałam za wiele czasu no ale bywa :)

Dzisiaj pokaże wam dwie rzeczy które kupiłam na ostatnich zakupach, i zrealizowam przy okazji drugi punkt listy must have:




Koszulę ♥ będą idealne na wiosnę a te akuratnie bardzo mi się spodobały.
Nie kupione w markowym sklepie a ta jeansowa wygląda prawi identycznie jak dwa razy droższa która widziałam w Galerii Rzeszów. Moja jedna kupiona w Chińczyku druga w Rzeszowskiej Europie :)
Nie długo zdjęcia na mnie .
A wy lubicie takie koszule ? a może planujecie zakup ? :D
pa :*

7 komentarzy:

  1. gdzieś już je widziałam ;d
    ładne ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. obie świetne ale kratka wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda ta koszula w kratę. Podobają mi się kratki, ale niestety jakoś nie mogę natrafić na odpowiednią dla siebie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda rzecz lepiej wygląda na kimś niż tak położona :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D