piątek, 15 lutego 2013

B. Dresy - czyli plan na kupno :D

Hej ;)
Na początku dziękuje za dobre życzenia i słowa wsparcia, wyzdrowiałam i wracam :D Jestem już prawie w pełni sił i będę nadrabiać wszelakie zaległości ;D
Wczoraj były walentynki jakoś szczególnie ich nie spędziłam. Głównie siedziałam w domu , byłam jeszcze na próbie zespołu a potem bawiłam się w kucharza :D nie wiedziałam czy mi coś z tego wyjdzie bo póki co początkuje ale wszystkim smakowało . A co zrobiłam ?Warstwową zapiekankę z kurczakiem i pieczarkami :) Może kiedyś dodam przepis jeśli byście tylko chcieli :)

Mam dylemat, nie długo nadejdzie wiosna więc chcę sobie kupić dresy, przydadzą się na w-f , czasem biegam z psem także też były by wygodne ale nie mam pomysłu jakie chcę :D
Pokaże wam te które z Allegro mi się spodobały ale nie wiem czy nie poszukam sobie sama w sklepie normalnym bo przez internet zawsze istnieje jakieś ryzyko : P

to one :



 
Które waszym zdaniem najładniejsze? :)
Idę oglądać wasze blogi bo mi się narobiło trochę zaległości :)) pa :*

10 komentarzy:

  1. Radziłabym sprawdzić w sklepach stacjonarnych ;) Na allegro różnie z jakością a dresy muszą być miłe w dotyku ;) Niektóre mają takie sztuczne materiały, od razu się mechacą. Mi w oko wpadły dresy w Housie chyba, dosyć wąskie i ładny kolor miały- miętowy. 60 zł chyba kosztowały

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie 1 rewelacja. Mają super fason!
    Ja moje kupiłam ostatnio na alle za totalną taniochę i są świetne! Ale jeśli masz możliwość przymiarki zawsze lepiej.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem zwykłe czarne dresy są najlepsze. (Tego typu fajne widziałam w Cubusie i Dekathlonie)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałyście przez nas otagowane :) Zapraszamy do zabawy: http://frozenmalibu.blogspot.com/2013/02/101-post.html
    Pozdrawiamy :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega sa te spodnie, a link do tych ostanich mozesz mi podac ? sa boskie, nie zastanawiaj sie tylko kupuj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. są świetne;D
    z pierwszego zdj. koralowe,szare i czarne są moim moim zdaniem najładniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również obserwuję i dziękuję za odwiedziny :)

    http://addifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No to teraz już wiem, że wyzdrowiałaś xD Te pierwsze dresy to na jakieś szczypiorki chyba :D Jak dla mnie nr 2 są ok, zarówno czarne, jak i szare:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D