wtorek, 19 lutego 2013

B. Czas leci czyli drugi tydzień ferii i odżywka do paznocki :))


Witajcie :)
Dziś już wtorek , czas lei bardzo szybko. Ten tydzień spędzam u siostry jak na razie czas spędzony tutaj jest jak najbardziej udany .Jest męcząco ale bardzo fajnie te małe dzieci potrafią człowieka zamęczyć nie ma niestety czasu na robienie zdjęć, aparatu nie wzięłam a telefon robi strasznie nie wyraźne zdjęcia .W piątek już jednak wracam do domu bo mam dwie próby jedną z chóru w kościele drugą u kolegi z zespołu :D
Jeszcze tylko ten nie cały tydzień i wracamy do szkoły ... Niestety :( :DD
Dzisiaj zrecenzuje wam pewną odżywkę do paznokci która niestety nie uzyska o de mnie pozytywnej opinii :


Z tą odżywką wiązałam niezwykłe nadzieje , zazwyczaj czytałam recenzję kupowanych produktów jednak teraz jakoś zapomniałam. Kupiłam ją z myślą o tym aby uratować moje strasznie rozdwajające się paznokcie. Odżywka schnie dość długo na paznokciach i w ogóle nie zauważyłam żadnej poprawy kondycji paznokci, wręcz przeciwnie paznokcie przebarwiły się na biało i po jakimś czasie zaczęły się rozdwajać. Nie polecam

W czwartek jadę do Rzeszowa możecie polecić mi jakąś na prawdę dobrą odżywkę które przyspiesza porost paznokci i poprawia ich kondycje , wzmacnia płytkę paznokcia ? :DD

Powracam do zabawy z Emilką
pa :*

6 komentarzy:

  1. ja używam eveline 8w1 - recenzja po 10 dniach u mnie na blogu, ale myślę że stać ją na wiecej, więc dalej stosuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie odzywki Eveline sa dobre, choć ta 8w1 akurat mi nie przypadła :P Korzystaj z ferii, póki możesz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojoj to nie specjalnie;D Ja również polecam Eveline.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No niestety ferie się kończą ;(
    Eveline 8w1 ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    Pozdrawiam :D

    przezxobiektyw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D