piątek, 11 stycznia 2013

B. Wczorajsze packzi czyli dwie współpace ;)

Hej ;)
Dziś dzień ogólnie fajny, na dwóch lekcjach próba przed niedzielnym występem a wszystkich lekcji było sześć i to takie w miarę luźne. W poniedziałek dwa sprawdziany więc nie długo się muszę za to zabrać bo w niedziele nie będę miała czasu. Ostatni wypad z kol. się bardzo udał.  Zepsułam okulary  ale na szczęście już są naprawione więc nie wchodzę w ścianę i tak dalej. Na 5.00 jadę na ksm jutro może na lodowisko także grafik napięty ;P

Wczoraj przyszły mi dwie paczki ucieszyłam się , bo czekałam na nie i byłam ciekawa zawartości no i proszę , oto co dostałyśmy :


Od drogerii Sekret Urody ostatnio :


Od Drogerii Sekret Urody  Wczoraj


 Od Dibst It wczoraj :)


Moja bransoletka jest niebieska , Aśka dostałą czerwoną ;D

Tak więc okres testowania i robienia outfitów uważam za rozpoczęty :D !

Cześć :*


11 komentarzy:

  1. Ciekawe testowanie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne lakiery od Delii, mam ten niebieski brokat, fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z niebieskiego jestem chyba najbardziej ucieszona ;)

      Usuń
  3. mam mydło antybakteryjne Siarkowa Moc i jest świetne :) super lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Wy tyle tych współpracy nawiązujecie? :D Ciekawie zapowiadają się te lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt ! ;D ale co do współprac to nie jest wcale tego tak dużo ;)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D