poniedziałek, 7 stycznia 2013

B. Ulubieńcy kosmetyczni 2012 :P

Hej :)
Myślałam, myślałam i wymyśliłam ;D Dzisiejszy post będzie o ulubieńcach kosmetycznych 2012 roku .
Nie mogłam się wcześniej za to zabrać bo jakoś czasu nie było.
Przez cały rok przewinęło się u mnie wiele kosmetyków, ale tylko cztery zasłużyły na prawdę na uwagę.

 Idąc od lewej strony:
Mleczko prostujące włosy od firmy Marion. Nawet jeśli nie masz prostownicy to nakładasz na włosy suszysz suszarką i włosy są miękkie aksamitne i dużo prostsze. Przy prostownicy dużo mniej niszczą się włosy. Ma obłędny zapach, no i kosztował bodajże 4 zł więc no po prostu Bajka ! ;DD
To już drugie opakowanie i rozglądam się za następnym bo to już się kończy :)
Tonik do twarzy Under Twenty ,przeciwbakteryjny przeciw zaskórnikom. Małą buteleczkę taką jakby próbkę dostałam od siostry i się w nim zakochałam od pierwszego wejrzenia. teraz jak dostałam pełnowymiarowy produkt ze współpracy od Drogerii Sekret
Urody jestem bardzo zadowolona. Przy dłuższym stosowaniu fajnie matuje i oczyszcza pory, no i na prawdę zapobiega zaskórnikom przy dłuższym stosowaniu więc na prawdę godny polecenia :)
Dezodorant FA : recenzja tutaj : [KLIK]  od razu powiem że zakochałam się w zapachu :)
No i zmywacz, mleczko do paznokci : [KLIK] dobry i tyle :)

W następnym poście przeciwieństwo dzisiejszego buble tego roku :)

Lecę pa  ♥ ;*  


9 komentarzy:

  1. Przydałoby mi się takie mleczko do prostowania włosów, fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. żadnego z nich nie znam, ten dezodorant muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

  3. Ja już dawno odeszłam od undertwenty, zraziłam się dawno temu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za kosmetykami firmy Fa, raczej u mnie się nie sprawdzają...

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dobry pomysł na notkę

    OdpowiedzUsuń
  6. A co takim razie robi błyszczyk na zdjęciu? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. amazing blog!!! i follow you now ;)
    i would love to follow me back because I really love your blog!!
    kisses
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na recenzje tego mleczka marion nawet nie wiem gdzie je kupic

    OdpowiedzUsuń
  9. Zielone Fa mi nie do końca służy, może dlatego, że się zbyt pocę :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D