środa, 23 stycznia 2013

B. Recenzja lakierów do paznokci ze współpracy z Sekret Urody ;)

Hej
Dzisiaj dzień mi się strasznie dłużył ale ogólnie nie było najgorzej. Siedem lekcji czyli praktycznie jak zawsze ;) Wczoraj mieliśmy skrócone lekcje, każda lekcja była krótsza o 15 minut z powodu braku pądu i wody .

Przychodzę do was z recenzją lakierów firmy Delia Seria Las Vegas ze współpracy z drogerią Sekret Urody :




Do testów otrzymałam lakiery z nr. 501,502,503,505,507
Na paznokciach niebieski z nr. 505

Jeśli chodzi o lakiery to właśnie najbardziej do gustu przypadł mi niebieski.
Dwie warstwy pokrywają doskonale paznokieć, no i przede wszystkim te lakiery nie barwią płytki paznokcia. Mają fajny połysk , po nałożeniu na nie lakieru bezbarwnego efekt jest jeszcze lepszy. Trzymał się niestety tylko dwa dni potem zaczął odpryskiwać. Polubiłam je wszystkie jednak przy srebrnym miałam dość mieszane uczucia, nie wygląda na paznokciu zbyt ładnie bo prześwituje a ja tego nie lubię, całkiem ładnie natomiast wygląda na czarnym matowym lakierze. Łatwy w zmyciu.

Podsumowując:
+ dobrze kryje
+ ma fajny połysk
+ ładnie wygląda na paznokciu
+ łatwy w zmyciu
+ tani
+ szybko schnie

- krótko trzyma się na paznokciu

Mieliście może któryś lakier z tej serii?


17 komentarzy:

  1. nie miałam nic z tej serii ale ten niebieski z miłą chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mialam do czynienia z ta firma:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam żadnego lakieru z tej firmy. Fajny ten borkat, pragnę tylko zauważyć że brokat będzie wyglądał o wiele wiele ładniej na dłuższych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał ile brokatu ! Świetne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o szycie to chcę zobaczyć czy mam do tego jakiś talent ;)
    A co do obserwowania, to oczywiście już się odwdzięczam i z chęcią obserwuję ;)

    http://addifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne lakiery <3 . Bardzo fajny blog, będę często zaglądać ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog :D
    Pozdrawiam!!!
    http://agatasplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie skrócone lekcje są tylko, jak jest konferencja :/

    również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego typu nie, ale miałam matowy lakier z coral i także szybko się odpryskiwał:)

    Obserwuję również :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie te lakierki :) kaaaarnaaawał :)

    Zapraszam również do mnie:
    ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten lakier! Na imprezy w sam raz, muszę go mieć :)
    świetny blog, obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądają! I aż dziwne, że nie ma problemów ze zmywaniem;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeju, ale ładne lakiery *.*

    oglądałaś dzisiejszy finał Pucharu Polski? buu, ZAKSA zwyciężyła z Resoviakami :c

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne kolory,choć nie maluję często paznokci,to takie lakiery z brokatem lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć, masz świetnego bloga . Ja dopiero zaczełam i chciałabym żeby wyglądam jak twój ...jakieś rady?? heh
    będe się na tobie wzorować jeśli moge ok???
    zaobserwowałam i mam nadzieję że ty też się odwdzięczysz... no wiesz początki sa trudne :)
    Pozdrawiam testerka-jakosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D