niedziela, 6 stycznia 2013

B. Czyli co od dziś na blogu :) Oraz pytania

Hej ;)
Dziś niedziela, w kościele byłam na 9 potem ogarnęłam pokój zaścieliłam łóżko, zjadłam obiad i piszę .. ;D
Mam kilka pomysłów na notki więc wam to przybliżę:

Nie długo będziecie mogli poczytać posty z serii: "Nie oryginalne, nie oznacza gorsze" mowa tu o ubraniach. Nie mam wielu markowych ciuchów , co nie oznacza że takie ze zwykłego sklepu są gorsze jakościowo czy wyglądowo :P

Pokaże wam też rzeczy ze współpracy z drogerią Sekret Urody.

Oczywiście jeszcze posty muzyczne a tego więcej będzie pewnie dodawała Aśka bo ja nie jestem specjalistką :)

A jakie posty chcecie zobaczyć wy ?


Jeśli macie jakieś pytania do nas zadawajcie je pod tym postem 20 stycznia odpowiemy w osobnym poście na wszystkie nurtujące was pytania i ciekawostki.

Zaczynamy w takim razie :)

4 komentarze:

  1. Ha, też byłam dzisiaj na 9 w kościele. A że poszłam późno spać, to sen chodzi za mną cały dzień.

    Z Czerwonego Albumu Comy moje dwie najlepsze piosenki to Angela i La Mala Education :)

    Fajny jest ten nowy design, chociaż ja dałabym ciemniejszą czcionkę na zakładkach w listwie bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna fanka Comy :D Pozdrawiam;) Muszę się przyzwyczaić do Waszej nowej nazwy :P Plus za przejrzystość na blogu, teraz jest bardziej wyraźnie. Tylko paski boczne zlewają mi się ze środkowymi postami. Ale jak to ja, zawsze coś musi mi nie pasować :P

      Usuń
    2. Wszystko fajnie, tylko nagłówek zlewa się, przez co nie widać za bardzo nazwy bloga:/

      Usuń
  2. nie przepadam za postami muzycznymi :/
    mam pytanie: ile macie lat? musiałam przeoczyć :)
    widzę, że nowy nagłówek:) całkiem fajny tylko ten niebieski napis tak nie pasuje kolorystycznie. są tam też bardziej turkusy niż mięta (tam spodenki i buty)
    sorki jeśli sie czepiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D