niedziela, 13 stycznia 2013

B. Czwartkowy outfit ;)

Hej ;)
Dziś niedziela, w kościele jak zwykle na 9.00, potem obowiązki czyli gotowanie obiadu , bo siostra z mamą pojechały do Rzeszowa na targi ślubne, mycie naczyń, nauka i to o czym wam pisałam kiedyś występ w Czarniejskim Domu Kultury :)
Stres troszkę był, bo śpiewałam solówkę, ale nie poszło chyba tak najgorzej.

Dziś pokażę wam zdjęcie czwartkowego outfitu , jak byłam ubrana do szkoły.
Nie miałam za dużo czasu na myślenie bo troszkę zaspałam a wieczorem nie przygotowałam sobie ubrań więc takie są efekty, musiałam jeszcze wyprostować włosy i do szkoły ! ;P


 Bransoletka od  Dibst It idealnie pasowała do całego zestawu :)

P.S tutaj jeszcze fryzura była trochę nie ogarnięta , bo zdjęcie robione zaraz po przebudzeniu, jeszcze przed prostowaniem ;P

 No i jak się podoba zestaw na szybko ? ;D

pa ;*

7 komentarzy:

  1. Super kolory!
    Pamiętam jak za czasów szkolnych zimą wstawałam rano a tam ciemnica za oknem :) Aż się z domu wyjść nie chciało..

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie włoski wyglądają dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. samo to, że wstajesz na 9.00 w niedzielę jest dla mnie sporym szokiem o.o
    stylizacja niezła, choć jak dla mnie zbyt kolorowa c:

    OdpowiedzUsuń
  4. super koszula, tez musze sobie sprawic cos w kratke :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szczerze mówiąc koszula mi się nie podoba:) ale bransoletka i spodnie świetne xd

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D