wtorek, 29 stycznia 2013

B. Brak czasu o takie tam ;D

Hej ;)
Dziś dzień w miarę OK, ale nie obyło się bez stresujących i denerwujących sytuacji :D Zdarza się. Najważniejsze by wytrwać do 11 lutego bo wtedy dwa tygodnie przerwy.
Doskwiera mi trochę brak czasu więc tylko piosenka na odstresowanie;)


No i zapowiedź następnego posta, sama jeszcze nie wiem o czym napiszę ale postaram się wymyślić coś na prawdę ciekawego, coś czego może jeszcze u  nas nie było. Może jakieś porady ... nie wiem.

Z boku -------->  ankieta jedno kliknięcie a nam ułatwi życie. O czym chcecie najbliższe posty ?
Możecie też zgłaszać swoje propozycję pod postem ;))

A czego wy słuchacie na odstresowane ? :P

pa ;*

5 komentarzy:

  1. mi też się nie obyło bez takich sytuacji, chyba takie jest to zycie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja słucham darcia mordy :D A na umilenie sobie życia Jazzu :D

    ja poproszę Ładne rzeczy z Allegro :D Lubię Allegro ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej niczego nie słucham na odstresowanie :P ale dobrze się słuchało tego kawałka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co rusz mam nową ulubioną piosenkę i czy chce sie odstresować, zrelaksować, wyciszyć to zawsze słucham tej co w danym momencie jest naj:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna piosenka, jedna z moich ulubionych !

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D