poniedziałek, 24 grudnia 2012

B.Wigilia ! :* Święta ! :* Magia ! ;*

Hej ;*
Dziś Wigilia, szkoda że nie ma prawie śniegu ;(
Gołąbki już gotowe, kapusta  też już stoi gotowa, za chwilę lepienie pierogów , ryba i reszta potraw ;P
Widzicie mimo tego zabiegania czasu odrobinę dla was znalazłam ;P
Najbardziej lubię tradycyjne potrawy gotowane przez babcie :*
Barszcz z grzybami, kompot z suszu owocowego, groch z kapustą :)
W pierwszy dzień świąt rodzina ma przyjechać do babci a w drugi jadę do siostry i dziadzia, może będą jakieś zdjęcia, jak będzie czas robić:)

Jak aparat się naładuję dodam zdjęcie choinki, w tym roku niestety ja jej nie ubierałam bo poszłam na ksm :)

Te piosenki tak wprawiają mnie w świąteczny klimat :P



                                          



No więc życzę wam :

               Pogodnych, wesołych świąt w rodzinnej atmosferze 
              Takich świąt które zapadną w waszej pamięci na długo :)
Trzy pytania na koniec , bo jestem ciekawa:) :

1) O czym chcecie następną notkę bo nie mam pomysłu ? :)
2) Jaka tradycję Bożonarodzeniową  najbardziej lubicie ? 
3) Jakie piosenki wprawiają was w ten klimat, mają "to coś " ;D

Czekam na odpowiedzi :)

Paa ;*

8 komentarzy:

  1. świetne piosenki- wszystkie to moje świąteczne hity!
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. och jak u Was klimatycznie:)) Wesołych Świąt i wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt Wam życzę !!! Pomyślności :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam "Jest taki dzień " :)

    WESOŁYCH ! :)

    Obserwujemy :) ?

    OdpowiedzUsuń
  5. 1) O prezentach znalezionych pod choinką ^^
    2) Ubieranie choinki :D
    3) Zdecydowanie "Last Christmas" :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D