poniedziałek, 10 grudnia 2012

B. współpraca + codzienność ;)

hej ;)
Ale zimno brr. ! w dodatku trzeba chodzić do szkoły na nogach ;)
No ale nic . Teraz często na lekcjach robimy ozdoby na kiermasz więc fajnie bo nas zwalniają ;P
Ogólnie śmiesznie, dzisiaj byłam pytana z niemieckiego a przez weekend w ogóle się nie uczyłam a dostałam dzięki podpowiadaniu +3 ;D
Dzisiaj na ostatniej lekcji właśnie robiliśmy ozdoby, a wczoraj najpierw byłam w kościele na 9 i stałam z puszką to w zakrystii śmiałam się z księdzami, potem na 16.30 byłam w kościele na mikołaju i dostaliśmy paczki z KSMu, fajnie ;P

Przejdę jednak do współpracy jaką ostatnio zawarłyśmy :

Dostałyśmy paczkę z bransoletkami i kilkoma parami kolczyków. Dziś tylko zdjęcia bransoletek do aparat odmówił posłuszeństwa i się rozładował :





Bransoletki bardzo wygodne, parę razy już się supełki rozwiązały ale z tym nie ma najmniejszego problemu bo zawsze można zawiązać ;) Jak widzicie kolory różne zawieszki również. Cieszymy się z tej współpracy .

A podjęłyśmy ją z panią Izabelą Głowacką
Link na fanpage : [KLIK]
Link na aukcje na allegro: [KLIK]

A jak tam wasze współprace? Nawiązałyście ostatnio jakieś nowe?



 


6 komentarzy:

  1. bransoletki są prześliczne podobają mi się ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne, ale do mnie jakoś nie przemawiają te wzory ;D
    zapraszam do siebie, na rozdanie i nie tylko, jeżeli masz ochotę

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna współpraca - przyjemnego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna współpraca:) Ja niestety żadnej nie nawiązałam :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D