wtorek, 4 grudnia 2012

B. Szkolne mikołajki i codzienność ;)

witajcie! ;)
Dzisiaj wtorek od wczoraj mamy śnieg i do szkoły muszę iść na nogach. Mam strasznie śliskie podeszwy od kozaków że dzisiaj niewiele brakowało do kilku wywrotek  ;p
Dziś była godzina wychowawcza więc rozdawaliśmy klasowo prezenty, ja dostałam perfum playboya i błyszczyk powiększający usta, myślę że pokaże wam nie długo zdjęcia ;)
Po lekcjach zostałam na kółko muzyczne a potem znowu wracałam na nogach ze szkoły . Śmieszny dzien ogólnie .

Jak słuchałam muzyki ze słuchawek koleżanki usłyszałam znajomą piosenkę i  właśnie dokopałam się do niej i już wiem co to była za piosenka :


Taka pozytywna, lubię ją ;)


No i na koniec pytanie za 100 punktów.
Jakie polecacie lakiery do paznokci ? bo ostatnio  nie jestem w temacie a planuje jakieś zakupy ;D


pa pa ;** 


5 komentarzy:

  1. Do Asi: 3mam kciuki, żeby przy następnej trasie udało się zdobyć $ na bilet:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do Liebster Bloga ;>
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Generalnie rzadko maluję paznokcie, ale lubię lakiery Golden Rose, małe wersje Flormara, Wibo, lubię też lakiery z Virtuala, głównie za piękne kolory. Odradzam zdecydowanie Inglota, bo choć ma piękne kolory to moim zdaniem buteleczki są za duże i nie do zużycia, a cena 20 zł za lakier do paznokci to zdzierstwo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Golden Rose, Wibo :) W Rossmannie jest dużp fajnych w przystępnej cenie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D