niedziela, 16 grudnia 2012

B. Recenzja + codzienność :)

Hej :)

Przepraszamy że nie było notki a;le Aśka chora ja musze isę uczyć Inwokację ;D
Tak wyszło, nadrobimy ;*

Dziś niedziela to dzień całkiem fajny, na 9 do kościoła potem oglądałam TV z siostrą.
Nudziło mi się więc poszłam na spacer z tatą i psem, szkoda że nie wzięłam aparatu :(
Pochodziliśmy po lesie, po autostradzie . Fajnie było zatrzasnęłam drzwi ewakuacyjne na autostradzie i musiałam iść pół kilometra do następnych ;DD ! Nie dawno wróciliśmy , byłam cała upaprana przez to błoto koło żwirowni ;)
Teraz ładuję mp3 i piję ciepłą herbatkę ;P

Przyszedł czas na recenzję kremu z Ziaji który ostatnio stosowałam, bo mam strasznie suchą cerę ;)


Krem fajnie nawilża , a moja skóra tego potrzebuje. Podoba mi się ten oliwkowy zapach. Zaczęłam go nie dawno stosować bo dostałam go od mamy , a akuratnie skończył mi się ten który stosowałam wcześniej.
Nie wiem za jaką cenę kupiła go mama ale widziałam kiedyś w drogerii że nie jest wcale taki drogi.
Ogólnie z efektów jestem bardzo zadowolona :)

Dziękujemy za liczne zgłoszenia do naszego pierwszego rozdania ;)
Osoby które jeszcze nie wzięły udziału zapraszamy, baner w prawym górnym rogu :D

A jakie kremy wy stosujecie regularnie ? 
Do następnego posta;**






3 komentarze:

  1. Do niedawna regularnie stosowałam kremy Alantain Dermoline, dostępne w aptekach. Ale zachęciłaś mnie teraz do tego kremu Ziaji, choć nie cierpię oliwek. Jaką ma konsystencję? I od czego to były drzwi, które zablokowałaś, bo jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, już skumałam o jakie drzwi chodziło :D A krem zakupię jak skończy mi się obecny!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś miałam ten krem i choć ładnie nawilżał skórę, to niestety pozostawiał tłustą warstwę, której nie cierpię, i bardzo intensywnie pachniał, za czym też nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D