poniedziałek, 17 grudnia 2012

B. Pytanie ;)

Hej ;)
Dzień dziś taki sobie. Po prostu dzień jak co dzień . Na 8.00 do szkoły na drugiej lekcji sprawdzian z niemieckiego , potem pod koniec lekcji próbna ewakuacja więc nic ciekawego się dziś nie wydarzyło ;D

Mam pytanie. Po świętach chcemy przeproawdzić solidną metamorfozę naszego bloga.
Macie może jakiegoś uwagi co należało by zmienić ?
Czego chcecie więcej , a czego wręcz przeciwnie mniej. Co przyciąga uwagę co odiąga.
Wszystkie uwagi są mile widziane, tak te pozytywne jak i negatywne ;) Najciekawsze i najtrafniejsze uwagi będę nagradzane w postaci reklamy na naszym blogu czyli baneru ;)

Czekamy na propozycję ;)) 

4 komentarze:

  1. mi też nei podoba się tło. wolałabym żeby blog był bardziej przejżysty i klarowny. Wolałabym też żeby było mniej 'prywaty' a więcej kosmetyków bo o tym najbardzie lubię czytać. i dokładniejsze recenzje. może lakiery pokazane na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma być szczerze to będzie :P Nie przepadam za tym 'świetlnym' szablonem bloga, a dokładniej irytuje mnie róż :P Oba boczne paski są za ciemne. Proponowałabym zmniejszenie ich szerokości, a rozszerzyłabym same posty. Usunęłabym też te krzyżyki przy nazwie-kojarzą mi się zaraz z jakimś gotyckim blogiem :P Co do 'prywaty' to mnie akurat ona nie przeszkadza, a nawet i można czasem pośmiać się z Waszych przygód xD Ostatnia uwaga to taka, że przydałoby się urozmaicenie w kolorach czcionki - osobna do postów, osobna do podpisu czy gadżetów. Pozdrawiam Krejzolki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie również przeszkadza to pstrokate tło. Wolę bardziej przejrzyste i czystsze formy. Krzyżyki przy nazwie faktycznie dziwnie dość wyglądają, choć dzięki temu od razu wiem na czyjego bloga trafiam :) Dla mnie też męczące jest tło pod samymi postami. Co do tematyki nie czepiam się, to Wasz blog, piszecie o czym chcecie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D