wtorek, 11 grudnia 2012

B. nuta + codzienność + takie tam ;D

Hej ;*
Dziś dzień fajny na wfie rzucaliśmy się śniegiem i wywalałyśmy koleżanki. Palnęłam głową o ziemie aż coś zadudniło ;D
Na polskim posiedziałam na korytarzu bo mnie pani z klasy wyrzuciła ;)
Ja po prostu człowiek komunikatywny i rozgadany jestem ;D
Po lekcjach miałam chórek a teraz wróciłam do domu już o 15;30 jak wracałam robiło się ciemno , przygnębiające już się nie mogę doczekać lata i tego słońca ;D

Dziś pokaże wam moją bluzę , podoba mi się kolor i ogólnie mi się podoba bo ciepła. Zestawiłam z tą bluzą bransoletki ze współpracy które z podwiniętymi rękawami świetnie się komponują ;)



 Bransoletki od lewej: białą ciemno niebieska szara i jasna niebieska :)


Bardzo podobają mi się zaczepki :)
Jeszcze raz dziękujemy za bransoletki :>

No i jeszcze nutka na dziś usłyszana od kol ;*

Taka pozytywna :P

Lubicie takie bransoletki czy to raczej nie w waszym stylu ? 

pa pa ;**



10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. popieram koleżanke wyżej, ale bransoletki genialne i piosenka... :) zapraszam na rozdanie u mnie:)

      Usuń
  2. Może i oklepana ale nadal świetna; ]

    OdpowiedzUsuń
  3. bransoletki w moim stylu:) uwielbiam takie gadżety:)
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne bransoletki :)
    Jeśli chodzi o pytanie u mnie pod postem to stosuję kilka odżywek jednak najczęściej to po prostu olejek rycynowy :) Najlepsza odżywka pod słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie bluza swietna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam okazji nosić takich bransoletek, raczej nie są w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahahaha, hit imprez + "Ona tańczy dla mnie" ♥
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D