niedziela, 30 grudnia 2012

B. Jutro sylwester, więc i koniec konkursu :)

Hej ;)
Co tam u was? u mnie niedziela spędzona w rodzinnym gronie. Było bardzo zabawnie i bardzo % ;P
Ale w sumie zmęczyło mnie to ganianie za dzieciakami, pójdę dziś wcześniej spać żeby się wyspać na jutrzejszego sylwestra z moimi Debilami ;DD
Przypominamy że jutro kończy się nasz konkurs , dziękujemy za liczne zgłoszenia, jak na pierwsze rozdanie, frekwencja była na prawdę dobra nie spodziewałyśmy się takiego efektu :* Dziękujemy ♥
Śledźcie więc dziewczyny naszego bloga bo jak organizm i czas pozwoli to już w Nowy Rok podamy wyniki naszego pierwszego rozdania :)

Sylwester jutro więc takie pytanie przy jakiej muzyce będziecie bawić ? 
Podawajcie muzyczne propozycje a baner osoby która poda  najciekawsze propozycje będzie widniał na naszym blogu przez najblższy tydzień ;P

Czekamy na propozycje
Udanego sylwestra wszystkim czytelniczkom ♥  pa ;* 

5 komentarzy:

  1. Dziękuję pięknie i wzajemnie, udanego sylwestra i nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja od kilku dni gromadziłam muzykę na jutro - od Jennifer Lopez, Train, taneczny Enej,Michaela Jacksona,Justina Timberlake aż po stare, taneczne kawałki Akona ( pamięta się jeszcze nawet ten Smack That! ) czy The Black Eyed Peas. No i oczywiście obowiązkowo - Usher - Yeah :)
    świetnej zabawy i szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spełnienia marzeń w Nowym Roku!
    U mnie jak co roku od kilku lat w Sylwestra będzie królował:
    http://www.youtube.com/watch?v=PKOoNQy_geo
    Poważnie lubię tę piosenkę i nie widzę w niej żadnej żenady ani z nikogo nie kpię. Lubię i juz :) Od lat!

    OdpowiedzUsuń
  4. Coma w logo i ja nie obserwuję!? O_O już nadrabiam zaległości.

    BTW. Ulubiony utwór z Czerwonego Albumu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej nie mogę się doczekać! niby to zwykłe rozdanie, ale jak nagrody są normalnej półki cenowej i jest ich dużo mam większą nadzieję że pierwszy raz co wygram! :)

    Nie polecę niestety muzyki, nie mam bloga i mam zupełnie inny gust :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D