poniedziałek, 5 listopada 2012

B. Recenzja Tuszu do rzęs Volume Celebrity firmy Eveline Cosmetics

hej ;)
Dzisiaj klejny post z serii współprac z drogerią Sekret Urody.
Co jak co ale produkty które dostałam wspaniale się prezentują, ale nie bede wam wszytskiego zdradzać.
Najpierw kilka słów o dzisiejszym dniu : Jak zwykle rano pobudka o 7 ledwo co zdążyłam się zebrać do szkoły, siedem lekcji minęło mi szybko na matematyce jak zwykle byłam przy tablicy i nie wiedziałam jaki jest wzór na obwód koła, kompletne zaćmienie mnie wzięło ;D No ale nic po lekcjach kółko z angielskiego no i do domu ;)

Jutro olimpiada z polskiego proszę trzymać kciuki ;)

Dzisiaj zrecenzuje Tusz do rzęs Volume Celebrity od Eveline Cosemtics .
7 ml opakowania starcza na bardzo długo. Tusz świetnie wydłuża rzęsy i bardzo długo się utrzymuje . Po nałożeniu dwóch warstw uzyskujemy rewelacyjne efekty.

                               Wyglądam na tym zdjęciu jakbym miała zeza ale lepszego nie było ;)  

Tu zdjęcie oka po nałożeniu jednej warstwy.  Ma bardzo fajny i wygodny kształt szczoteczki. Bardzo gęsto ułożone włoski powodują że tusz nie pozostawia żadnych nawet najmniejszych grudek. Łatwy do zmycia .

Podsumowując:
+ 7ml opakowanie
+ daje efekt wydłużonych rzęs
+ długo się utrzymuje 
+ ciekawy i wygodny kształt szczoteczki
+ gęste ułożenie "włosków"
+ brak grudek
minusów brak :) 

Tak więc produkt jak dla mnie rewelacyjny, spodziewajcie się kolejnych recenzji ;P

Tutaj link na facebookowe konto dla ciekawych ;) :http://www.facebook.com/Drogeriesekreturody
pa ;)



12 komentarzy:

  1. a ja nigdy go nie miałam, muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam tusz z wibo :) rówież tani i daje ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałam kiedyś kupić ten tusz, nawet miałam go w koszyku ale okazało się że zapomniałam portfela z domu i go w rezultacie nie kupiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji aby go kupić, mam wrażenie, że Twoje rzęsy są bardzo posklejane. Choć to może tylko moje wrażenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam za dobrego aparatu w rzeczywistości efekt jest dużo lepszy ;)

      Usuń
  5. wyrazisty efekt choć może wymaga rozczesania grzebykiem do rzęs ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz długaśne rzęsiska - na takich każdy tusz wygląda dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt, nigdy go nie używałam, ale podoba mi się już samo jego opakowanie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam do zabawy http://kameleonworld.blogspot.com/2012/11/liebster-blog-wyroznienie-od-natalii.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zostałaś wyróżniona na moim blogu, zapraszam:
    http://zjemciklapki.blogspot.com/2012/11/41-tag-liebster-blog-award.html

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana do jednej z blogowych zabaw "Liebster Award", zapraszam do udziału - http://the-best-books-teen.blogspot.com/2012/11/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D