piątek, 23 listopada 2012

B. Jak zwykle: Recenzja pudru w kamieniu od EVELINE ze współpracy ;)

Hej ;)
Dziś dzień spokojny wybroniłam się żeby nie pisać sprawdzianu z WOSu bo wmówiliśmy pani że mieliśmy pisać go w następnym tygodniu ;D Nasza klasa to jednak ma dar przekonywania :)
Dziś piątek więc 6 lekcji minęło całkiem szybko, lekcje nie za ciekawe ale za to przerwy ze świrami to jest to !  ;P
Wczoraj przyszły mi bransoletki rzemykowe dla moich friends także fajnie dostałam trzy w gratisie bardzo szybko przyszły bo w dwa dni ale o tym kiedy indziej :P

Dziś już prawie zakończymy recenzje kosmetyków ze współpracy z Drogerią sekret Urody : [KLIK]
Mamy nadzieje na dalszą współpracę ale co przyniesie przyszłość to się zobaczy ;)

  poręczne opakowanie z guzikiem dzięki któremu pudełeczko się zatrzaskuję, nie ma więc możliwości wysypać się np w torebce :)
                   oryginalny wacik z nazwą firmy i lusterko w którym możemy się przeglądnąć
 Ma małe drobinki złota i fajnie pobłyskuje na twarzy. Dzięki trzem kolorom dostosuje się każdego koloru skóry.

Ogółem: produkt fajny często stosuje go na fluid bo wtedy efekt jest trwalszy, dla mnie idealny jest naj jaśniejszy kolor dla siostry (brunetki) dokonały być najciemniejszy także nadaje się dla każdego ;P
Na ostatnim zdjęciu widać jak się zamyka:) lustereczko to taki dodatkowy plusik. Pudełeczko bardzo małe i poręczne więc doskonale nadaje się do torebki a nawet małej kosmetyczki. Jestem jak najbardziej na tak :P

standardowo: podsumowująć :
+ można odpowiednio dobrać kolor
+ złote drobinki
+ pudełko na zatrzask
+ lusterko
minusów nie zauważyłam ;)

Także produkt fajny.

A teraz zapowiedź : !! nie długo planujemy całkowitą metamorfozę naszego bloga. całkowita zmiana wystroju, więcej rzeczy modowych zestawów ubrań, coś kulinarnego ( planuje szkołę gastronomiczną ), trochę muzyki, no i oczywiście kosmetyków . Ogólnie taki masz masz . Co wy na to? macie jakieś prośby, uwagi co należało by zrobić ? 


Czekamy na propozycję :)

Oczywiście zapraszamy do naszego rozdania, bo chętnych jak na razie nie wielu :)  Jak się zgłosi dużo chętnych przewidujemy narody pocieszenia

Link do posta z rozdaniem: http://pissing666.blogspot.com/2012/11/organizujemy-rozdanie.html

także czekamy na propozycje, zgłoszenia , do następnej notki w takim razie ;** !

10 komentarzy:

  1. Co do zmiany bloga jestem jak najbardziej za:) Lubię takie, w których jest po prostu wszystko :D Wchodzisz i niewiadomo jaka notka Cię czeka, na jaki temat:) To jest na pewno jakieś urozmaicenie i zaciekawienie czytelników:) Co do pudru to jakoś nie mogę się przekonać, mam jeden z firmy Avon i mi nie przypadł do gustu:) Nie wiem jak ten:)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie rozświetlające pudry, wygląda na ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię mieszania kolorów w pudrach, zawsze używam tylko jednego koloru a reszta do kosza, więc bardzo wiele się marnuje. Wolę więc zakupić puder w jednym kolorze, zdecydowanie wydajniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie widziałam go nigdy, wydaje się fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wydaje się bardzo bardzo fajny ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie produkty eveline ;)
    zapraszam do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem do końca przekonana do takich różnokolorowych pudrów... Chyba jednak wolę standardową wersję :P

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem jak zawartość ale samo opakowanie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D