czwartek, 29 listopada 2012

B. Dobra wiadomość i muzyka której obecnie słucham :)

Siemka ! ;D
wiadomość dobra bo noga na szczęście tylko mocno skręcona . Lekarz powiedział że mam szczęście bo nie wiele brakowało do złamania :D
Muszę chodzić w szynie na lewej nodze polewać kwaśną wodą i trzymać przez półgodziny lód na nodze :)
Głupi Lioton 1000 kosztował mnie ponad 30 zł ;/ to już na prawdę zdzierstwo ;/ ...
Są jednak pewne plusy nie musiałam ćwiczyć na wfie na polu tylko sprzątałam z koleżanką kantorek :) Śmiesznie było, można tam znaleźć na prawdę wszystko: zaczynając od piłek kończąc na lampie naftowej :DD
Oczywiście ja jak to ja wszystkie niepotrzebne małe rzeczy wrzucałam za łóżko w kantorku bo po co chodzić do kosza :D możecie sobie wyobrazić jak czasami wygląda mój pokój :) nie wiem czy jest sens składać podanie o odszkodowanie bo dostanę 100 zł a tyle wyniesie mnie prawie jazda do doktora po jakieś podpisy pod papierami . Co wy myślicie starać się czy nie ?

Dziś pomysłu nie mam ale siedzę w domu bo skręciłam nogę dzień przed dyskoteką andrzejkową nie ma co ;D  Pokażę wam czego słucham, a słucham na prawdę różnej muzyki ;)








I to chyba na tyle :)

Przypominam oczywiście o naszym rozdaniu które trwa do końca tego roku kalendarzowego :)


            http://pissing666.blogspot.com/2012/11/organizujemy-rozdanie.html#comment-form
Pa ;*


6 komentarzy:

  1. Hej. Nie wiem jak to możliwe, że nie widnieję jako "obserwator", gdyż dołączyłam się do Waszej witryny, przychodzą mi wiadomości o Waszych nowych postach, a na Waszej stronie wśród obserwatorów (co prawda pod koniec, bo nie mam avatara) również widnieję;) Więc?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kwoty odszkodowania są śmieszne, faktycznie nawet specjalnie nie warto robić sobie zamieszanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie dostałam żadnego odszkodowania za skręconą rękę przez faul na wfie

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ostatnio fazę na tą piosenkę Rihanny!!
    Wracaj do zdrowia! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że z nogą nie jest aż tak źle.
    A co do odszkodowania, to jakaś kpina, więc jeśli to nie opłacalne to bez sensu jeszcze problemy sobie robić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D