sobota, 10 listopada 2012

A. "Liebster Award"

Zostałyśmy nominowane do tej zabawy przez: http://the-best-books-teen.blogspot.com/
A oto zasady:
Nominacja do "Liebster Award" jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Pytania i moje odpowiedzi:

1. Jesteś kawopijąca?
Owszem,piję kawę codziennie.
2. Wolisz spodnie czy spódnice?

Bez żadnych wachań-spodnie!
3. Dokąd chciałabyś pojechać?

hmm.. nie mam pojęcia. Chcę zostać tu gdzie jestem aktualnie. Ewentualnie na wakacje do słonecznej i gorącej Grecji :)
4. Co lub kogo zabrałabyś na bezludną wyspę?
mp3,środki do życia,ktoś bliskiego lecz nie wiem kogo ;)
5. Czy jest coś, czego bardzo się boisz?
Myślę,że samotności.
6. Jakie lubisz filmy?

Komedie i obyczaje
7. Czytasz regularnie gazety? Jeśli tak, to napisz jakie ;D
może nie tak bardzo regularnie,ale bardzo często "Teraz Rock" 
8. Jak długo prowadzisz bloga?

od lipca tego roku,więc jest jeszcze młodej daty :)
9. Co jest Twoim hobby?

Rzecz jasna-Muzyka. Uwielbiam jej słuchać,dzięki niej mogę zapomnieć o rzeczach,które są dla mnie bolesne. Nie ma nic porównywalnego do muzyki,jest jedyna w swoim rodzaju. 
10. Często nosisz buty z wysokim obcasem?

Nigdy ich nie noszę,jak już coś to koturny. Wolę glany i trampki.
11. Za co kochasz życie?


Za to kim jestem. Może nie jestem idealna,bo przecież nikt nie jest,lecz lubię jakimi cechami zostałam obdarowana. Kocham życie również za to,że sama mogę decydować o wszystkim,mówić co chcę,robić co chcę. No i kocham też za te wszystkie osoby mi bliskie,są nadal przy mnie :)



A ja nominuję wszystkie chętne osoby,ponieważ praktycznie wszyscy już otrzymali "Liebster Award" 


To są moje pytania,na które odpowiecie:

1.Jakiej muzyki słuchasz?
2.Ulubiony kosmetyk.Dlaczego?
3.Ulubiona pora roku
4.Co Cię skłoniło do prowadzenia bloga?
5.Czego zazdrościsz innym dziewczynom z blogów?
6.Z jakimi firmami nawiązałaś już współprace?
7.Jaka jest Twoja ulub. firma kosmetyczna?
8.O czym marzysz?
9.Jakie są Twoje ulub. perfumy?
10.Jak często malujesz paznokcie?
11.Wybaczyłabyś zdradę?

Życzę Wam miłej zabawy!



5 komentarzy:

  1. Też jestem z Rzeszowa ! Znasz jeszcze jakieś blogerki z Rzeszowa ? Co ty na to abyśmy zorganizowały spotkanie Rzeszowskich blogerek i tych z okolicy gdzieś w Millenium lub Galerii Rzeszów ? Na razie nie ma tego nigdzie napisanego, ale tak na razie tylko o tym pomyślałam. Napisz co sądzisz o tym u mnie, plus oczywiście obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm chyba każdy boi się samotności...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odpowiedzi :D
    Podoba mi się Twoja odpowiedź na pytanie 'za co kochasz życie'? ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. też zostałam nominowana ^^ muszę zrobić notkę u mnie ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D