sobota, 6 października 2012

B. Wreszcie: Wrześniowe denko ;)

Hej ;*
Dziś sobota, jak zwykle trzeba wszystko wysprzątać, czasu mało a rzeczy do roboty dużo ;D Wiemy że was zaniedbujemy ale po prostu brak czasu. w piątek dowiedziałam że się, że idę na trzecią olimpiadę przedmiotową a mianowicie z polskiego. No i oczywiście trzeba czytać lektury potrzebny mi : " Buszujący w zbożu" a kompletnie nie mam skąd tej książki wziąć ;) no ale to nic . Do nauki dochodzą jeszcze obowiązki a więc czasu wolnego jest na prawdę mało. Z Aśką myślę jest tak samo , trzecia gimnazjum to przygotowania do testów i w ogóle . Przepraszamy :* Nadrobimy .

Dzisiaj przychodzę do was z wrześniowym denkiem parę rzeczy się zużyło więc czemu o tym nie napisać ;D

Na pierwszy strzał idą próbki :

 1. Próbka żelu pod prysznic Original Source. Chocolate & Orange . Fanie się pieni i przede wszystkim ma super zapach. Na pewno kupię kiedyś pełnowymiarowy produkt.
2. Ziaja kuracja przeciwświądowa. Szampon łagodzący.. Ze względu na alergie i atopowe zapalenie skóry bardzo łuszczy mi się skóra głowy. Ten szampon trochę złagodził objawy ale no na jeden raz. Jeśli kiedyś będzie taka potrzeba to na pewno kupię :)
3. Synergen- maseczka przeciwtrądzikowa. Fajnie odświeża ma dość mocny zapach ale mnie nie przeszkadzał. Użyta dwa razy więc efektów wielkich nie widać, ale kto wie może przy dłuższym stosowaniu ... ;D Na pewno kupię nie raz ;)
4. Johnsons Baby krem pielęgnujący- zamówiłam sobie darmową próbkę ;) fajnie nawilża i ładnie pachnie.

Na drugi rzut idą lakiery do paznokci ;d

 1. Odżywka do paznokci AVON 24k. szybko znika z paznokci , faktycznie trochę wzmacnia paznokcie. Czy kiedyś jeszcze kupię ? Zobaczę bo teraz zainwestowałam w inną również z AVONU ale o tym w innym poście ;p
2. Lakier do paznokci Eveline. French Manicure numer 269. kupiony w Wispolu. Fajnie pobłyskuje ale nic więcej. Na przyszłość zainwestuje w inny lakier .

No i na koniec cała reszta :D :

1. Dezodorant w spray'u dla kobiet playboy Play it lovely... Ładnie  pachnie , dostałam w prezencie od siostry, jeśli będzie okazja to na pewno kupię po raz kolejny.
2. Zmywacz do paznokci zielone jabłuszko, z Wispola , dobrze zmywa ale znacznie wolę ten drugi który również zużyłam ;0 nie kupię więcej.
3. Zmywacz do paznokci milk, Ewa Schmith . Uwiodła mnie konsystencja mleczka, doskonale zmywa i dodatkowo nabłyszcza. To właśnie mój ulubieniec :D Kupię nie jeden raz !pisałam o nim post kto chce m może zerknąć : [KLIK]
4. krem NIVEA - moja podstawowa pielęgnacja . Ale o nim pisać chyba ni muszę bo zna go każdy. Oczywiście już mam kolejne opakowanie :D
5. Pasta do zębów Colodent. Daje uczucie świeżości fajna. Mam kolejną pastę .

Może nie jest tego bardzo dużo, ale zawsze coś ;D
A jak wasze wrześniowe zużycia ? ;) 


9 komentarzy:

  1. No i udało się troszkę produktów zużyć :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. troszkę użyłaś rzeczy w poprzednim miesiącu :) ja pewnie mam podobne, jednak czekam aż więcej rzeczy się uzbiera i dopiero pokażę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. szamponów Ziaji nie miałam nigdy okazji używać, a może kiedyś się skuszę bo widziałam ich trochę w ofercie :) maseczkę Synergen też bym chętnie upolowała!

    OdpowiedzUsuń
  4. minimalne wrześniowe zużycia :D u Ciebie sporo jak widzę!
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Original Source Chocolate & Orange kocham :) dzięki za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też Colodent ostatnio się skończył.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Original Source ostatnio się zaprzyjaźniłam ;). Dostałam na urodziny płyn do kąpieli i żel pod prysznic i bardzo mi przypadły do gustu. Planuję zachęcającą do zakupu recenzję na blogu ;). Synergen albo kocham, albo nienawidzę - różowy tonik wyrządził mi szkody jak mało kto, ale różowy peeling lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tiaa Nivea mam wrażenie znajduje, się w każdym domu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą maseczkę z Synergen antytrądzikową, ale szału nie robi. Za to żel pod prysznic OS ma dla mnie obłędny zapach delicji i uwielbiam go! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D