poniedziałek, 22 października 2012

B. Tag ;)

Hej ;)
Zostałam zaproszona do tagu przez truskawkową-kawę z bloga : http://truskawkowakawa.blogspot.com/
Dbam o moje włosy więc czemu nie wziąć udziału ;) 

 Zasady:
 
- Odpowiedzieć na 13 pytań.
- OTagować 5 osób (oczywiście poinformować je o tym)
- Podziękować nominującemu blogerowi na jego blogu.


  odpowiadam więc zgodnie z tagiem na pytania :

1. Twój naturalny kolor włosów:
Ciemny blond

2. Twój obecny kolor włosów:

Ciemny blond, ale po gimnazjum planuje zmiany ;P

3. Aktualna długość Twoich włosów:

Po ramiona bo ostatnio byłam u fryzjera bo już były za długie i za bardzo zniszczone :))

4. Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy:

Chciałam tak jak moja siostra zapuścić do pasa ale aktualnie myślę o takich do połowy pleców ;D

5. Jak często podcinasz końcówki:

Mniej więcej co miesiąc bo tak chodzę podcinać grzywkę do fryzjera

6. Twoje włosy są proste, kręcone czy falowane:

Proste z dużą podatnością na kręcenia, wystarczy im godzina w warkoczu i faliste włosy już są ;D
 
7. Jaką porowatość mają Twoje włosy:
Dużą

8. Jakie są Twoje włosy (np. normalne, przetłuszczające się, suche itp.)

Bardzo mocno się przetłuszczają

9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny:
Włosy myję mniej więcej co 1-2 dni czasem góra 3 szamponem czasem stosuje olej rycynowy wcierkę albo odzywkę

10. Czego nie lubią Twoje włosy (np. wiatru, silikonów itd.):
Wełnianych szali i ubrań, zwłaszcza w zimie bo wtedy się strasznie elektryzują i wyglądam jak jakaś naelektryzowana owca ;D

11. Co lubią Twoje włosy (nawilżanie, olejowanie, itp.):

Odżywki oraz kuracje pokrzywową (sposób mojej babci ;D )
 
12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura:
Na co dzień do szkoły chodzę niepoukładanym ale starannym koczku tak czuję się najwygodniej ;) 

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić to co by powiedziały:

Chyba by na mnie nakrzyczały bo zbyt dużo czasu to im nie poświęcam ;D 

 Dziękujemy za wyróżnienie i zaproszenie do TAGu ;* 

Do następnej ;** 

 

2 komentarze:

  1. Też nie mam zbyt wiele czasu, aby porządnie zabrać się za pielęgnację moich włosów :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak,elektryzowanie włosów...(:

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D