poniedziałek, 29 października 2012

B. Po raz kolejny tag ;)

Hej ;)
szczegółowy i konkretny post zaraz się stworzy ale najpierw tag;) 
zostałyśmy zaproszone do zabawy przez Dziewczyny z bloga: http://frozenmalibu.blogspot.com/.
Dziękujemy za wyróżnienie i już odpowiadamy na pytania ;)

ZASADY:
1.Zamieścić baner w poście odpowiadającym na tag.
2.Napisz ,kto Cię otagował i zamieść zasady zabawy.
3.Odpowiedz na wszystkie pytania.
4.Zaproś do zabawy 5 innych blogerek



 Pytania: 
1. Ile czasu prowadzisz blog i jak często publikujesz posty? 
Bloga prowadzimy we dwie ja dopiero nie dawno dołączyłam do Aśki, a posty publikujemy w zależności od tego ile mamy czasu ;) Staramy się jak najczęściej czyli tak co 2-3 dni

2.Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności? 
Bloga odwiedzamy w każdej wolnej chwili, staramy się również na bieżąco odwiedzać wasze blogi i podpowiadać na wasze pytania ;)

3.Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
O blogu wiedzą w moim przypadku jedynie najbliższe osoby i siostry ;) Co do Aśki to też wiedzą chyba tylko najbliżsi:P

4. Posty jakiego typu interesują Cię u innych blogerek ?
Najbardziej ciekawe dla nas są posty z recenzjami, nowymi współpracami oraz poradami kosmetycznymi itp.

5.Czy zazdrościsz czasem blogerkom ?

Może nie zazdrościmy ale patrzymy z podziwem na to jak udało im się rozwinąć bloga ;)

6.Czy zdarzyło się Ci kupić kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu ?
Nie, kupuję tylko takie kosmetyki które lubię albo przeczytałam o nich jakieś sensowne i dobre opinie.

7.Czy pod wpływem blogów urodowych,kupujesz więcej kosmetyków,a co za tym idzie wydajesz więcej kasy ?
To oczywiste widząc tak świetne recenzje czasami marzymy żeby tylko natknąć się gdzieś na właśnie ten kosmetyk ;D

8.Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty ?
Pomysły hmm..,. z głowy czasami lubie posiedzieć i pomyśleć a jak coś mądrego przyjdzie mi do głowy to od razu robię zdjęcia i pisze na kartce żeby nie umknęło ;D

9.Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga,tak że chciałaś go usunąć ? 
Miałam już dwa blogi i kryzysy były usunęłam jej z powodów osobistych ale teraz się nie poddam we dwie zawsze raźniej ;P Aśka własne prawie miała kryzys i postanowiłam prowadzić z nią bloga

1O.Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn ?
Jeśli chodzi o mnie to przechwalanie się albo branie na litość innych blogerek czyli coś typu: Nikt nas nie ogląda nikt nie wchodzi musze usunąć ;( ) lub coś podobnego ;D


my tagujemy :
http://testykosmetyczne.blogspot.com/
http://zmalowanalala.blogspot.com/
http://pplatyna.blogspot.com/
http://hair-and-food.blogspot.com/
http://truskawkowakawa.blogspot.com/ 

Do następnego ;*
 
 
 

5 komentarzy:

  1. Tak,to właśnie żel od Ciebie niedawno testowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci dziękuję za otagowanie, ale nie będę podchodzić do tego tagu... już o tym pisałam u mnie na blogu;) Mam nadzieję, że się nie pogniewasz?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za otagowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne odpowiedzi, ostatnia najlepsza :P Szczerze jeszcze się z tym nie spotkałam ale pewnie na niejednym blogu tak bylo:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D