wtorek, 2 października 2012

B. Mój nr.1 Na trądzik ;)

Witajcie kochane ! ;* Dzisiaj dzień jak zwykle spędzony w szkole , ale nie było nawet tak nudno. Zaczęłam lekcje od dwóch fizyk ;/ a skończyłam na chemii ;/, no ale po środku czekał mnie w-f . Zaliczałyśmy z dziewczynami skakanie na skakance obunóż przez 30 sekund . Powyżej 70 skoków była ocena celująca , zmieściłam się w przedziale bo skoczyłam 72 razy i mam 6 ! :)
Jestem zadowolona bo lubię w-f i nie chcę tego zawalić. w piątek mam zwody: 800 metrów przełaje. Nie lubię za bardzo biegów bo w dzieciństwie miałam astme, ale pojadę, może akurat wtedy dobrze mi pójdzie ;D Trzymajcie za mnie kciuki ; piątek po dwóch lekcjach. Czyli zawody zaczną się koło 10:30

Pomyślałam że dzisiaj napiszę do was o moim niezawodnym środku na trądzik, to  zmora wielu z nas.
Jesli jeszcze nie macie skutecznego środka to ten wam polecam :)
Ostatnio byłam u mojej lekarki u której leczę się na alergie i przepisała mi maść CLINDACNE  tak zapamiętajcie sobie tą nazwę bo może się wam kiedyś przydać :)


 Wykupić można tę maść na recept, więc jeśli macie problemy z cerą to ta maść-żel jest dla was, udajcie się więc do dermatologa albo alergologa który wam to przepisze. Działa na zasadzie antybiotyku, smaruje się nią twarz każdego dnia o tej samej porze, którą same sobie ustalicie, raz dziennie oczywiście. Ja stosuje ją dopiero od 5 dni a już widać wielkie efekty: miejscowe niedoskonałości i zaczerwienienia zniknęły no i oczywiście nie ma żadnych nowych krost.
Dałam za tą maść 15 zł, ale za taki "złoty środek" było na prawdę warto ;D

Jeśli czas pozwoli to jutro obszerna notka o wrześniowym denku :p
a więc do następnej notki ! ;*

5 komentarzy:

  1. Na problemy z cerą najlepiej jest się udać do dermatologa, jednak ja chodzę już do 4tego:P Mimo to ciesze się, bo maść, którą mi zapisał, służy mojej cerze :) Szkoda tylko że jej cena jest kilkakrotnie wyższa niż Twojej :<

    OdpowiedzUsuń
  2. to już wiem po co pójdę do mojego lekarza, mam nadzieję, że i u mnie ta maść zdziała cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To warto ją zakupić, bo cena przystępna, a jak działa to trzeba spróbować. Ja na szczęście nie mam problemów z trądzikiem, raczej jakieś tam pojedyncze krostki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam od znajomej dermatolog, ale niestety to kolejna klapa :<. A ja dalej borykam się od dobrych 3 miesięcy z zaostrzonym trądzikiem...

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że na recepte bo już bym po nie4go biegła do apteki :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D