poniedziałek, 24 września 2012

B.nowy gadżet = nagrody + recenzja + ;)

Hej, przerwa była spowodowana weselem kuzyna więc po przerwie znowu piszę :)
Jeśli chodzi o wesele to bardzo udane, po za napitymi mężami moich kuzynek którzy ubzdurali sobie że za 4 lata wygramy mistrzostwa olimpijskie w tańcu towarzyskim :D ( moje pierwsza myśl, yyy coś takiego w ogóle jest ) Bardzo dobrze że nie było kamery bo nasze tańce wyglądały dość zabawnie, ja metr pięćdziesiąt a oni po dwa metry, w dodatku  oni nie wili pojęcia o tańcu, ręce jako tako chodziły ale nogi szkoda gadać, sztywne jak kołki ! ;D
Ale co tam będę dużo gadać, za trok znowu bawimy tym razem na weselu mojej siostry :)

Co  niektórzy może zauważyli że z lewej stronie ustawiłam ranking top komentatorów, pomyślałam o czymś takim:
Komentujecie naszego bloga a pod koniec roku kalendarzowego zostanie wybrane kilka osób któe otrzymają po 2 losowo wybrane NOWE rzeczy kosmetyk prawdopodobnie, jeśli ilość komentarzy wzrośnie może dodamy jakieś nagrody pocieszenia czy cos takiego reguł są proste:
 - Wchodzicie na bloga i obserwujecie
-  Komentujecie oczywiście nie tylko pod każdym postem "super!" liczymy na fajnie pomysłowe komentarze   .
- Jak na razie wstępnie nagroda będzie dla pierwszej top komentatorki jednak jak już pisałam gdy liczba komentarzy w jakimś stopniu nas zaskoczy nagród na pewno będzie więcej :)
- Konkurs trwa do końca roku kalendarzowego, możecie rozgłaszać ten konkurs, to też być może w pewnym stopniu będzie brane pod uwagę :D

Teraz jednak przejdę do recenzji

Dzisiaj na odstrzał idzie  regenerujący balsam do ciała Czereśni, Gałka muszkatołowa AVON

 To już drugi balsam, polubiłam go. Fajnie nawilża i jest tani, czasami moną kupić go na 6 zł. 
fajna konsystencja, szybko się wchłania i daje uczucie świeżości. Bardzo wydajny, ale to jak większość balsamów . Zapach jest bardzo intensywny, jak dla mojego nosa aż za intensywny za co mały minus. Dozownik fajny, można zaaplikować tyle ile się chce. mam jeszcze jeden inny z tej serii może jego zapach okaże się lepszy, bo któryś jeszcze na pewno kiedyś kupię.

Podsumowanie:
+ Dobrze nawilża
+ Niska cena
+ Fajna konsystencja
+ Wydajny 
+ Wygodny dozownik

- Drażliwy zapach 

Moja ocena: 4/5

Może mieliście któryś z tych balsamów? 
Może jakiś przykół wasza uwagę i jest waszym ulubieńcem ? :)
Szukam ideału więc czekam na wasze odpowiedzi :P

17 komentarzy:

  1. No to pobawiłaś na weselu :) sama bym się na jakie wesele wybrała :D
    A co do tych balsamów z Avonu to przede wszystkim lubię ich zapachy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam tych balsamów, ale jeśli są podobne do tych z oriflame to u mnie się sprawdzają! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten sam balsamik. Jak dla mnie trochę słabo nawilża a w zapachu jestem zakochana :D
    Co do boxa bardzo chętnie:) Ale za jakiś czas , bo chciałabym pierwsze pozałatwiać papierkowe sprawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cała ta owocowa seria z Avonu jest super!:) Mi bardzo podobają się te zapachy

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie w ogóle Avon kusi mmm ;p obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama wybrałabym się chętnie na wesele,szkoda tylko,że nikt nie chce się żenić:p

    OdpowiedzUsuń
  7. ja miałam z tego zapachu mgiełkę do ciała i jakoś za bardzo nie przypadła mi do gustu...

    ach, jak ja bym się wybrała na wesele! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam kiedyś balsam z tej serii, chyba waniliowy? nie pamiętam. wiem, że mnie wysuszał i nie lubię Avonu ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nieprzepadam za tą firma ;)
    Zapraszam Cię do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hey , jestem poczatkujaca blogerka i zapraszam oraz prosze o obserwowanie mojego bloga . Ja chcetnie sie tym samym odwdziecze . prosze o odpowiedz w kom .

    Franki13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam balsamy♥ Ale muszą dobrze pachnieć :D

    zuki-berlin.blogspot.com
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nie jestem przekonana do kosmetyków z Avonu. Obserwujemy?;P)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny i ciekawy blog, obserwuję i zachęcam do tego samego :)
    www.yuuki-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie mialam tych balsamikow wiec z checia przeczytalam recenzje:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia w tańcu towarzyskim w takim razie :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapachowo ta linia balsamów jest świetna za to z pielęgnacją jest już gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog :D
    Bardzo tutaj przyjemnie :)
    Obserwuję,liczę na taki sam miły gest z waszej strony ^^
    Pozdrawiam Marta <3 !♥♥♥
    http://pamientnik-marty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D