środa, 19 września 2012

B. sklep internetowy japanstyle24.pl

Hej ;)
Cieszymy się że powoli wzrasta liczba obserwatorów ;D fajnie że ktoś docenia nasz trud i komentuje .
Kurcze ale mam problem, bycie alergikiem jest okropne, grrr. Katar to mam praktycznie cały czas ! ;/
Przyszłam do was jednak dzisiaj  z opisem pewnego sklepu a mianowicie Japanstyle24.pl
Mnie przekonuję i jestem jak najbardziej na tak ;D Ceny zachęcające, szybka i tania przesyłka ogólnie same plusy.
Dodatkowo powiem że ten sklep nie ma nic wspólnego z tandetnym sklepem Japanstyle. Ich firma ma swoje, szwalnie gdzie dbają o jakość towarów. Mają również ciekawy program dla blogów, bo za udostępnienie odnośników, napisania o ich sklepie z odzieżą można :

- przekazać 10zł na Rodzinny Dom Dziecka w Toruniu
- dostać 30%rabatu lub bon wartości 20zł na zakupy w naszym sklepie
- kupić torebki w cenie 50% niższej
- dostać prezent - niespodzianke od ich sklepu (wysyłany na podany adres)
- Darmowa przesyłka zamówionych towarów

teraz kilka rzecyz które szczególnie przypadły mi do gustu :)




 Ceny tych rzeczy nie przekraczają 50 zł więc na prawdę warto, koniecznie zajrzyjcie :)
Z boku macie banery które przekierują was na stronę :)

7 komentarzy:

  1. Rzeczy mają naprawdę świetne :) Przestraszyłam się trochę, że wysyłka będzie droga, ale nie jest:D

    Może przejdźmy na drogę mailową, bo nie wiem, czy Twój ostatni komentarz jest aktualny ;)
    poziomkova1907@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta pierwsza bluza z serduszkiem. Jest urocza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedyś miałam alergię na sierść zwierząt... masakra totalna, a ile ryku było o zwierzaka. Niestety rodzice się "pozbyli" 2 zwierzaków jak zdiagnozowali mi alergię -.- ' . Płakałam prawie przez tydzień cały czas.
    Ja jestem ciekawa jak z wytrzymałością tych rzeczy potem... ale strasznie mi się większość podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy sklep.wlasnie tam zagladam :P fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  5. sama nie wiem co myśleć o tej firmie, wiem natomiast, że kupiona przeze mnie bluzka nijak miała się w realu do tej na zdjęciu. ale to na allegro na stronie http://japanstyle24.pl/ nigdy nie robiłam zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre ubrania mają świetne :) muszę sobie nawet coś u nich w najbliższym czasie zamówić :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam kiedyś sukienkę z tego sklepu za całkiem nieduże pieniądze i bardzo byłam z niej zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D