piątek, 28 września 2012

B. Jak zwykle recenzje :)


Cześć wam ! ;)
Nie wiem jaka u was dziś pogoda ale u mnie bardzo słonecznie.
Oby tak najdłużej bo bardzo lubię siedzieć po turecku na ławce z moim kotem ii czytać książkę albo skubać orzechy kocham i włoskie i laskowe :)
może nie długo dodam wam zdjęcia moich kociaków bo jest ich aż cztery a czasem o nich piszę więc może po prostu lepiej mnie poznacie.
Kopty kocham, psy też, mimo alergii mam jak już wspomniałam 4 koty i 1 psa :P
Przejdę jednak do rzeczy: Aśka chce się wziąć do nauki więc posty piszę ja póki co jak pewnie zauważyliście :)
Dziś recenzja, jak zwykle zresztą no ale cóż. Nie długo wrześniowe denko więc szybujcie się, na kolejne recenzje i info o produktach i próbkach .
Dziś Recenzja   Activ Care krem do stóp kojąco odświeżający Mariza :

Jeśli chodzi o sam produkt to jestem z niego zadowolona. Dostałam go od Zuzi z bloga : http://szkatulka-ziuzia21.blogspot.com/  na wymianę :)
co jak co ale po 7 lekcjach w szkole i w dodatku 2 lekcjach wychowania fizycznego stopy mają dość.
Zawsze po umyciu smarowałam je tym kremem i od razu były odświeżone i mogły na nowo przygotować się na kolejny   w-f w kolejny dzień. Przejdźmy jednak do rzeczy : Daje temu produktowi 5+/ 6 a dla czego ? Bo :


+ Ma fajną konsystencje, taki jakby biały krem :)
+ Zapach raczej nijaki ;D tzn. neutralny nie przeszkadza i nie jest drażliwy dla nosa
+ Dobrze odświeża i dodatkowo nawilża
+ No i odrobinę reguluje potliwość w sensie że zauważyłam poprawę i stopy się mniej pocą

Taki mały minusik za ten zapach bo gdyby był jakiś fajny zapach to był to na prawdę perfekcyjny produkt :)
Na prawdę polecam.

Przepraszam że taki krótki post ale przygotowuje się na dwie olimpiady przedmiotowe : z języka angielskiego i historii Dam znać kiedy się odbędzie i mam nadzieje że będziecie trzymać kciuki bo chce przejść do koljnego etapu.
A teraz jeszcze spieszę się na KSM ( dla niewiedzących Katolickie Stowarzyszenie Młodzieży )

Oczywiście przypominam o konkursie wygrywanie za komentowanie o którym mowa w tym poście : [ Klik ]

Do następnej notki :)




6 komentarzy:

  1. Buuu u nas niestety nie jest tak ładnie, żeby siedzieć sobie gdzieś :(
    Co do kremu to ciekawa sprawa, szkoda tylko, że prawie nie ma zapachu ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Waszego bloga obserwuję już od dłuższego czasu ...
    Kosmetyków Mariza jeszcze niestety nie próbowałam, ale coraz bardziej mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey fajny blog obserwujemy sie nawzajem ? odpisz u mnie na blogu w kom .

    Franki13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba muszę zacząć szukać tej firmy, nigdzie jej nie widzę! ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D